#1 Skrevet Desember 17, 2010 Er det noen som har peiling på hva det koster på verksted å bytte bunnpanne på denne bilen ? kjørte istykker min i kveld, og fikk bilen trillet til ett verksted. Saken er at de har ikke oppe før mandag, og om dette er en dyr jobb på verksted... gjør jeg det heller selv. Vet traversen må løsnes i forkant, og motor holdes oppe. Har dog løftebukk etc hjemme. Skulle gjerne visst priser på både bunnpanna, og på jobben. Mvh. Jan Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 20, 2010 Da har jeg fasiten. med 15% rabatt på deler, og 25% rabatt på jobben kommer det på 7200kr. Bestillte bunnpanna hos annen vag forhandler og fikk denne for 1490 kr. Bytter selv jeg da Lurer på hvordan de får sef til å ta 5700kr i jobb for å bytte denne ? Det er ett par timers arbeid, + olje. Jan Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 20, 2010 Da har jeg fasiten.med 15% rabatt på deler, og 25% rabatt på jobben kommer det på 7200kr. Bestillte bunnpanna hos annen vag forhandler og fikk denne for 1490 kr. Bytter selv jeg da Lurer på hvordan de får sef til å ta 5700kr i jobb for å bytte denne ? Det er ett par timers arbeid, + olje. Jan Brede Hvordan? Fordi det er Møller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 10, 2011 Som en oppdatering så er bunnpanna byttet, lå syk det meste av jula, så ble korte økter, men brukte mellom 4 og 5 timer tilsammen på denne jobben, med Olje og filter brukte jeg ganske akkurat 2000 i deler. Nå som jeg vet hvordan det gjøres hadde jeg lett gjort samme jobb på 3timer iallefall. Konklusjonen blir da at møller tar GROVT betalt for arbeidstimene... Jan Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...