#1 Skrevet Mars 1, 2005 Kom over denne: Meir bilder samt litt info her: http://www.hotdub.com/hornsteinscirocco.php Nokon som set på meir info utover det som er skrive på nettsida? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 1, 2005 Bortsett fra grillen (huff) var jo denne skikkelig rå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 1, 2005 Den var jo faktisk ikke så værst 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 1, 2005 Som det i og for seg står ble vel dette bygd av et lite firma i en liten serie. Akkurat som f.eks Ascona C cabriolet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 1, 2005 Jeg syns den ser farlig lik ut gjør-det-selv settet fra Bieber Cabrio. De hadde sett til mange forskjellige biler, deriblant Scirocco og også 924/944, Golf 1/2, Polo 2, Kadett etc. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 1, 2005 Bortsett fra grillen (huff) var jo denne skikkelig rå. Jepp, eg også synes at den såg meget bra ut Fann eit bilde til: Og ein del til her: http://www.scirocco2.de/hornstein.htm Men det er dessverre lite info ute og går.. Det blei trulig lagd mellom 35-70stk av denne bilen (står forskjellige tal mellom 35 og 70 på diverse nettsider) og den blei laga i berre eit lite antall pga høg pris. Her er en amerikansk Hornstein Scirocco: Jeg syns den ser farlig lik ut gjør-det-selv settet fra Bieber Cabrio. De hadde sett til mange forskjellige biler, deriblant Scirocco og også 924/944, Golf 1/2, Polo 2, Kadett etc. Har sett på litt forskjellige sider og slik som eg har forstått det, laga Bieber berre av mk1. I tillegg laga Oestermann-Germer cabriolet av mk1. Wolfe og Hornstein laga cabriolet av mk2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 1, 2005 ehhh Utséendemessig trur jeg man bør holde cabben nede gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...