#1 Skrevet Desember 18, 2010 Men søen føyker rundt hushjørnene, sitter jeg og funderer på nye felger til Passat'en til sommeren. Passat'en er en -03 1,9 TDI stv som er senket ca 65mm med FK Silverline X. Dette er en bruksbil, så jeg har ikke tenkt å gå veldig ekstremt til verks. Har mer eller mindre bestemt meg for 18" og valget står så langt mellom RS6 eller RS4-II. Så kommer spørsmålet. Kommer RS6 og RS4-II kun i 18x8 eller kommer de også i større bredder? Har lyst på 8" (kanskje 8,5") foran og noe bredere 9-9,5" bak med passende innpress. Aktuell boltsirkel er 5-112. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 18, 2010 Men søen føyker rundt hushjørnene, sitter jeg og funderer på nye felger til Passat'en til sommeren. Passat'en er en -03 1,9 TDI stv som er senket ca 65mm med FK Silverline X. Dette er en bruksbil, så jeg har ikke tenkt å gå veldig ekstremt til verks. Har mer eller mindre bestemt meg for 18" og valget står så langt mellom RS6 eller RS4-II. Så kommer spørsmålet. Kommer RS6 og RS4-II kun i 18x8 eller kommer de også i større bredder? Har lyst på 8" (kanskje 8,5") foran og noe bredere 9-9,5" bak med passende innpress. Aktuell boltsirkel er 5-112. Har ikke oversikt over "replika-jungelen" men der er det stort sett smalt utvalg av bredder, dvs man får sjelden f.eks 8,5 og 9,5 bredde fra samme produsent. Mener jeg har sett i hvertfall 8x18 i begge deisgn og 8,5x18 i RS4-II. Men kan ikke huske å ha sett 9 eller 9,5 tom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 18, 2010 Replica RS4-2 kom kun i 8", ekte verson veit eg ikkje men då e prisen stiv vertfall, e snakk om 20 000+++ men e ikkje sikker! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 18, 2010 Kanskje man bør vurdere andre alternativer enn bare RS-4 II og RS6? "Ekte vare" koster både skjorta, jakka og vesten og kommer inn under det jeg definerer som "ekstremt". Fullstendig klar over at kvalitet koster og at "det koster å være kar", men det får da være grenser... Det er snakk om ei "dieselpurke" av en bruksbil.... Forslag til andre felger med forskjellige bredder som kan funke? Hva annet kan man bruke all denne vinteren til enn å "lete" etter sommerfelger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 18, 2010 Jeg har 18" RS4 felger som muligens kan selges! plystreplystre:p! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...