8,5x20 på Golf 6 Variant - hvilket innpress.?

Anbefalte innlegg

Jeg regner med at innpresset er det samme på vanlig og stasjonsvogn men spør for sikkerhets skyld.

Sikler på noen hjul i 8,5x20 ET45, tror dette skal gå. Noen som har formeninger.?

Vil selvfølgelig at det skal ligge nesten kant i kant, men uten subbing og mikk.

 

Evt hviljen dekkdimensjon er ok.?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

225 30 20.

Et 45

Subber ikke annet enn i skruen for innerskjerm forran.

Etter det jeg har forstått er det samme platform som mk5.

Har du senket bil? mye viler jo på dette..

Her er ett dårlig bilde( si ifra hvis fjerne ) :

002-3.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar! Senk blir det som er tilgjengelig etterhvert, men rundt 40-45 mm tenker jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg regner med at innpresset er det samme på vanlig og stasjonsvogn men spør for sikkerhets skyld.

Sikler på noen hjul i 8,5x20 ET45, tror dette skal gå. Noen som har formeninger.?

Vil selvfølgelig at det skal ligge nesten kant i kant, men uten subbing og mikk.

 

Evt hviljen dekkdimensjon er ok.?

 

Det skulle nok gå bra ja, 225/30 er nok det beste. Litt lav load index (85), så du kunne jo vurdert 235/30, men det kan subbe (mer), så det får du vurdere. Det beste er jo alltid å kunne teste et hjul før man bestiller dekk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satser på 225 da. :)

 

Bare avhengig av at senk blir tilgjengelig før dette skal på.. Ellers blir det feil..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke senk tilgjengelig nå?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke senk tilgjengelig nå?

 

Ikke såvidt jeg har funnet ut. Er en 2011 Variant 1.6TDi 4 Motion.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel 4-motion som setter begrensningene da. Sett etter til MK 5 variant. Er helt likt, men mulig de ikke har oppdatert tuv papirer?

 

Mener å huske at det var noen med vanlig golf 6 og 4-motion som også hadde problemer med å finne senk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel 4-motion som setter begrensningene da. Sett etter til MK 5 variant. Er helt likt, men mulig de ikke har oppdatert tuv papirer?

 

Mener å huske at det var noen med vanlig golf 6 og 4-motion som også hadde problemer med å finne senk

 

Helt sikkert. Slet med det samme med min Passat 3C 4Motion da den modellen var ny. Men det kom etterhvert.

H&R skal visstnok ha noe på trappene. Satser på et fjærsett med 35-40mm senk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

H&R hadde vel justerbart til vanlig 6er i 2008, det er ikke noe slikt å få tak i heller til 'vogna ennå? Vet den ikke har vært ute så lenge, men de pleier jo å være raske med slikt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

H&R hadde vel justerbart til vanlig 6er i 2008, det er ikke noe slikt å få tak i heller til 'vogna ennå? Vet den ikke har vært ute så lenge, men de pleier jo å være raske med slikt.

 

Njet.. Finner ingenting fra H&R til 4Motion Variant.. Satser på at det dukker opp på nyåret..

Kan godt kjøre litt høyhus i vinter..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo bare sende en mail om du kan bruke feks

 

29258-4

Monotube VW Passat Lim Typ 3C, nur 4WD, nur für VA-Federbeinaufnahme ø55mm

Tieferlegung [mm] HA: 30 - 60, Tieferlegung [mm] VA: 30 - 60, Baujahr: ab: 03.2005 | Hinweise: 12 17 32

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo bare sende en mail om du kan bruke feks

 

29258-4

Monotube VW Passat Lim Typ 3C, nur 4WD, nur für VA-Federbeinaufnahme ø55mm

Tieferlegung [mm] HA: 30 - 60, Tieferlegung [mm] VA: 30 - 60, Baujahr: ab: 03.2005 | Hinweise: 12 17 32

 

Passer fjærer til Passat sedan på Golf stasjonsvogn.?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det er samme chassie, ser du i TUV-papirene til 29258-4 er det likt til A3, Octavia, Altea, Toledo, Leon, Eos, Jetta, Passat og Golf. De passer også rent fysisk på Scirocco (Har Golf 5 tiefe på min Scirocco

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det er samme chassie, ser du i TUV-papirene til 29258-4 er det likt til A3, Octavia, Altea, Toledo, Leon, Eos, Jetta, Passat og Golf. De passer også rent fysisk på Scirocco (Har Golf 5 tiefe på min Scirocco

 

Aha.. Så en mail til H&R vil kanskje avklare dette. Takk for tips!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.