#1 Skrevet Mars 1, 2005 har jeg liggende på pc`en, er en film på ca1,5 time, og tar ca 700mb, noen som har en ftp server jeg kan laste den opp på for så å legge linken her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 1, 2005 Syns jeg leste en tråd om to hidden guruer som skulle lage en filserver til oss i klubben....... Prøv å søk på forumet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 1, 2005 er bare bilder foreløpig det- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 1, 2005 Vi har et mediabibliotek på hovedsidene, kanskje den kan lastes opp der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 1, 2005 har jeg liggende på pc`en, er en film på ca1,5 time, og tar ca 700mb, noen som har en ftp server jeg kan laste den opp på for så å legge linken her? Er det copyrighted materiale? (ok; det meste er vel det, men ..) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 1, 2005 copyright ar apv i frankrike som har laget den tror jeg. så begynnelsen å slutten nå, står ikke noe copyright tegn der, men er sikkert det tipper jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 1, 2005 copyright ar apv i frankrike som har laget den tror jeg. så begynnelsen å slutten nå, står ikke noe copyright tegn der, men er sikkert det tipper jeg. OK; da tror jeg ikke at jeg kan ta sjansen dessverre (på å låne bort plass/båndbredde) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 11, 2005 Copyright 2001 den DVDen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...