Anbefalte innlegg

Hei, Jeg har en 2009 mod Audi A6 2.7TDI Quattro som jeg bruker som drosje. Jeg bytta klosser fremme på den for 2 mnd siden, kjørt ca 14000km siden dengang. Nå er de utslitte igjen! Er det noen som har vært borti dette problemet? Er det noe galt med bilen, henger de på? eller er det bare defekt i klossene? Bruker orginalklosser. Det eneste jeg kan si er at jeg syns ESP'n er veldig restrektiv og griper veldig fort inn. Men å slite ut klosser på 14000 km er jo ekstremt!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skru av asr så sliter den litt mindre, er innerklossene som slites ut foran. Vanlig det. ikke noe galt. småbremsing gjør at de slites fortere faktisk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, Jeg har en 2009 mod Audi A6 2.7TDI Quattro som jeg bruker som drosje. Jeg bytta klosser fremme på den for 2 mnd siden, kjørt ca 14000km siden dengang. Nå er de utslitte igjen! Er det noen som har vært borti dette problemet? Er det noe galt med bilen, henger de på? eller er det bare defekt i klossene? Bruker orginalklosser. Det eneste jeg kan si er at jeg syns ESP'n er veldig restrektiv og griper veldig fort inn. Men å slite ut klosser på 14000 km er jo ekstremt!

Var plaget med det samme på en 08mod Allroad 2,7TDi her i Tromsø (drosje).

Ring på Mandag til Møller Bil Tromsø (77609900) og snakk med Jørn på kundemotaket. Spør han hva dem fant ut om det med bremseklossene på Johnny sin drosje (taxi 66).

Jeg mener vi kjørte på andre klosser enn de orginale... Eller så var det ESP Offroad bruken min som reduserte slitasjen... : rolleyes

Jeg brukte å koble ut ESP like fort som jeg vred om tenninga (på Allroad går ESP'en i en Offroad-modus - som gjør ESP'en mindre restriktiv). Det hjalp veldig på den daglige drosjekjøringen. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.