Anbefalte innlegg

Skal senke en A8 og har bestemt meg for å holde meg i skinnet ved å styre unna justerbart denne gangen..

Målet mitt er at bilen skal bli moderat senket ved å kun bytte fjærer, i tillegg til at jeg har ett krav om at den ikke skal bli 'sirævva'. Dvs ett lite snev av stuk, ikke mye men litt :)

 

Noen som sitter med erfaringer eller har bilder av en a8 m/ 50mm, 40mm, 30mm eller kombinasjonen 50/40, 40/30 senk så hadde jeg satt stor pris på det. Ble mye tall her nå men...:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eibach har 30/30 senk til denne bilen, på justerbare sett som jeg vet om så får du kun justering foran og ikke bak.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bjørn ove Hjelle har sjekket alt av leverandører og konkluderte med at det finnes ikke noen sett som justere bak annet enn vis en bygger Luft...

 

Men 30/30 eller 40/30 blir lekkert på D2. Ikke sett noen sett som senker mer enn 30 bak.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har funnet 3 forskjellige alternativer på ebay som er aktuelle:

 

55mm / 35mm

40mm / 30mm

45mm / 30mm

 

Tror jeg går for alternativ 1, så får jeg bare håpe det ikke blir for lavt foran eller for mye stuk. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er noen "senka A8 eiere" der ute med bilder av gliset sitt så legg de gjerne ut her! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde en A8 D2 for noen år siden. ( se bilder) Den var senket med eibach fjærer og modifisert litt på fjærbeina foran for å få rett stuk. (Mener jeg fikk det tipset av Øistein Wilthil)

audi a8 gammel.jpg

audi 2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du skifta bil igjen Johan ?

 

Kjøp turbo`n min , så vil ha du løst bilproblemet for alltid !

 

Ja ja , en familiebil i tillegg bør du vel ha.

 

Hilsner Svein

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nye opplysninger: Supersport, som eneste leverandør, leverer nå justerbart med justering både foran og bak.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.