#1 Skrevet Desember 19, 2010 Jeg må skifte glødeplugg på dieselvarmeren, og er nødt til å få bilen opp i høyden. Er det noen som har tilgang på bukk som jeg kan låne i en time eller fem? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 19, 2010 Få bilen opp i høyden? Normale folk kan jo gå oppreist inn under bilen din da: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 19, 2010 Jeg har bukk, men bor i Mysen så er jo et lite stykke unda... Kan gjerne låne den om du vil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 21, 2010 Få bilen opp i høyden? Normale folk kan jo gå oppreist inn under bilen din da: smil : Tanken slo meg etter at jeg la inn tråden Takker for tilbudet Christian, ikke umulig jeg tar turen til Mysen hvis jeg ikke kommer over noen bukk litt nærmere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...