feil på billige stylinglykter

Anbefalte innlegg

Hei. kjøpte et par billige stylinglykter bak til min passat 3bg.lykkelig å fornøyd monterte jeg ene lykta å koblet til.oppdaget fort at div strøm gikk i feil retning,så det var bare å bytte over til gammel lykte igjen.etter å ha studert litt på kontakten ser det ut som at to tre ledninger er satt på feil plass(i kina). hvor de er kjøpt kan vere det samme,ikke deres feil. skal sette meg ned å koble litt selv så får vi se. er det noen andre som har vert borti dette? evnt om noen skulle kjøpe billige stylinglykter,putt på kontakten å prøv før dere begynner å skru.:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns å huske at hvis man setter 3bg lykter på en 3b (originale lykter) at man må gjøre om på ledningene for at alt skal fungere. Kanskje det er her feilen ligger, at lyktene egentlig er til en 3b?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns å huske at hvis man setter 3bg lykter på en 3b (originale lykter) at man må gjøre om på ledningene for at alt skal fungere. Kanskje det er her feilen ligger, at lyktene egentlig er til en 3b?

 

Finnes egne ledningsadaptere for å kryssbytte lamper mellom 3B og 3BG, så det kan hende Per er inne på noe her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmm.mulig det er noe i det ja,skal sjekke med en kompis som har 3b.ordner seg nok det her.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var nye baklys montert,var bare å dytte ut pinnene i kontakten å flytte litt på dem så ble det bra.

kan vel også nevnes at ene blinklyset ikke funka pga dårlig kobling på kontakten(orginal billig kina).men fikset det og å er fornøyd:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:)skal se om det lar seg ordne etter hvert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei

du må ha kontakter fra bg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.