#1 Skrevet Desember 19, 2010 Hei! Er en stund siden det har vært noen S&S fra min side, noe av grunnen var vel at jeg gikk litt lei av å sitte og skrive, samt også jeg har hatt litt annet å gjøre så ting har hopet seg opp og da blir det enda større tiltak å henge med i svingene.. Så da blir det som følger at jeg begynner på topp i Photobucket albumet mitt, så kommer det litt etter litt med andre biler. Her er ihvertfall loggen fra en Audi A4 1.8T B5 2001 modell. Vask ble utført i god gammel tradisjon med, dog ingen bilder: Prickbort Scholl Rapid Scholl Rim7 VP Orange Prewash i lance 2 bøtter Bernhard's mitt CG Glossworkz CG Miracle Dryer Scholl Clay OPT No Rinse Polering ble med: Scholl S03 G Scholl S30+ Scholl orange polish pad Scholl gul rubbing pad Scholl wool pad Makita 9227CB Masse MF Og litt bilder fra inspeksjonen: Med ett sånt utgangspunkt var det bare å lade hardt og sette igang med litt 50/50 bilder: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 19, 2010 Baklampe 5050: Før: 5050: Etter: Bakluka så ut som resten av bilen så den måtte også få litt TLC: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 19, 2010 Speilene var som vanlig slitt: 5050: B stolpe action: Før: 5050: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 19, 2010 Jeg ser at jeg ikke har vært veeeeeldig flink med å ta bilder etterpå, men pga tidspress så ble det vanskelig, så bær over med det :huh: Her er bilen ferdig maskinpolert og en runde med CG EZ Creme Glaze: Eksosen måtte shines med Autosol, polishrestene som er over enderøret var der fra tidligere: Før: Etter: Polytrol: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 19, 2010 Fortsatt merke på bakluka etter heftig rubbing: CG Jetseal ble påført før CG sin nye voks, altså Celeste Dettaglio: Ferdig bil, Bare Bones ble ikke lagt på da tiden ikke strakk til på slutten, ferdigbildene ble også inne da kl va 23.30 da eier endelig kunne reise hjem: Bilen ble kun støvsuget innvendig. Takk for meg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 20, 2010 Ble like bra som alltid det der B 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 20, 2010 Konge! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 20, 2010 Nice detail Bernhard! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 20, 2010 Takk for det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 20, 2010 Hva kjørte du på med på bakluken? Må våtslipes bort merkene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 20, 2010 Scholl S03 Gold og gul Scholl pad. Det må nok lakkes opp igjen, de sitter dypt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 20, 2010 Helt rått som vanlig! Hvor har du kjøpt den Polytrol'en? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 21, 2010 Takk for det Ole-Håkon. Jernia og de fleste fargehandler har dette Det holder leeeenge med en liten boks 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 21, 2010 Ikke dårlig! Til eier: senk bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 21, 2010 Nydelig! Bilen burde helt klart senkes, men tanken var et salg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 21, 2010 helt klart den burde det. ihvertfall med den høye mannen du også er så er det rart du ikke har surstoffmangel der oppe. nydelig resultat levert av BB shining 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Desember 27, 2010 Takk for tilbakemeldinger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Desember 27, 2010 sånn skal jeg få rs4èn også snart: klø : etter at jeg har prøvd meg på den må den vel en tur innom dere tenker jeg: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Desember 27, 2010 sånn skal jeg få rs4èn også snart: klø : etter at jeg har prøvd meg på den må den vel en tur innom dere tenker jeg: haha : Hehe, gleder meg til å se før og etter bilder av den jeg BAre hold vinkelsliperen som du mumlet om unna lakken så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Desember 27, 2010 Hehe, gleder meg til å se før og etter bilder av den jeg BAre hold vinkelsliperen som du mumlet om unna lakken så Skal prøve å passe på så det ikke går galt jeg:p Skal ta konebilen samtidigt som Frode tar sin:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Desember 27, 2010 hehe tror det holder med før bilder jeg:-) etter bilder tror jeg er skadelig for detailer gutta:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Desember 30, 2010 Fint at Sigve tar ansvar, hadde Frode surret med dette alene så hadde det skjedd mye rart tror jeg, gummifornyer som rubbing og felgrens som forsegling Det er viktig å få slengt ut noen etter bilder også Frode 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Desember 30, 2010 tror du hjertet ditt takkler etter bilder da: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Desember 30, 2010 STRØKENT som vanlig Berhard! RSen gleder seg allerede til April! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Desember 30, 2010 tror du hjertet ditt takkler etter bilder da: haha : Jada, hvis ikke så har jeg startbooster for å få det igang igjen STRØKENT som vanlig Berhard! RSen gleder seg allerede til April! Takk for det Alex Vi får finne en tid snart, jeg begynner å få mye å gjøre allerede! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...