#1 Skrevet Desember 19, 2010 (endret) Har en 92 S4 2.2 - AAN. Hadde fullt pådrag på 3.gir i går, og plutselig mista jeg MYE motorkraft. Har sjekka etter trykklekkasjer, alt er tett og fint ved trykktesting. Kjørt med n75 kobla ut og inn (bare elektronisk utkobla). Ingen forskjell. Det som er rart er at i instrumentet, så står det konstant enten 0.9 eller 1.0. Kan det være mapsensoren som er "blåst"? Synes det er rart at den ikke registrerer endringer ved vakuum/trykk. Den pleier jo normalt å ligge på 0.4-0.5 på tomgang. Og ca 2.3 ved fullt pådrag. Eller kan det rett og slett være n75 som har hengt seg opp? Har aldri vært borti akkurat DETTE problemet før. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 19, 2010 Trykkslangen inn til ECU kan ha hoppet av. Da vil du få som som du sier konstant 0,9-1,0 i computeren. Sjekk slangene i bakkant på innsuget. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 20, 2010 Nesten garantert den slangen som går inn på den "fuktsperren" . Vacuum slangen som går fra bakkant av motor og inn i et filter som står på torpedoveggen.. Sjekk om denne har hoppet av ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 20, 2010 Det er nok som Mads sier her! En liten slange som har hoppet av på denne " fuktsperra " Jeg hadde samme problem for 2 uker siden, da sto ladetrykket i instrumentet på 0.9-1.0 konstant og jeg hadde ikke noe trykk! Den ligger bak dekselet til POS'ene hvis du har det på.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 20, 2010 Herlig! Da skal jeg rett ut og prøve Takker for gode svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 20, 2010 Det var selvfølgelig den slangen inn på fuktfilteret bak samme dekslet som POS'ene sitter Bilen går som en drøm igjen! Takker så mye for hjelpa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...