#1 Skrevet Desember 20, 2010 Heisann. Om jeg f.eks. bare skal ha vindusviskerne mine til å gå 1 gang så kan det hende at den plutselig velger å gå alt fra 2- x antall ganger. Siste turen holdt den på i ca. 30 sekunder. Samma er det om jeg har hatt den på en gitt hastighet og skal slå den av så er det ikke alltid den stopper. Den bare fortsetter. Samma er det også når jeg skal bruke spylervæske. I noen tilfeller stopper den som normalt, i andre så fortsetter den og tar noen ekstra runder. Hva er grunnen til dette? Hva er evt. feil? - Simen Grasto 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 18, 2013 Simen, Gammel tråd men fant du ut av dette? Har samme problemet på min Allroad.... Mvh EW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 18, 2013 Har samme problem på min B5, har byttet motor til en brukt en uten at det hjalp, byttet også rele uten at det hjalp. Så enten var den brukte motoren defekt, eller så er viskerhendelen gåen. Håper at motoren er defekt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...