Erfaringer med BF Goodrich All Terrain A/T?

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle kjøpe nye sommerdekk til *kremt* A4'a, Så tenkte på 32x11.5r15 eller 31x10.5r15. Så lurer på om noen har erfaringer med disse? Ser de har levetid på godt over 100000km så tenker på støynivå og veigrep er mest asfaltkjøring på dårlig vei.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har hatt de paa en Pajero sport og paa en 4runner. Synes de er bra, stive og fine, kommer litt an paa hva slags dekk du har fra foer men paa pajeroen stod det noe moekkadekk, og bilen ble noe ganske annet aa kjoere med BF AT. De fungerer greit paa vann og toert. De hiver endel grus, det maa du regne med. Og ja, de varer lenge..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg byttet ifra 33x12.5x15 mudterrain til allterrain 35x12.5x15 og det var som og gå fra natt og dag mtp støynivå! allterrain har så mange små knaster, så de blir mer jevn summing! litt bråker dem, i forhold til vanlige standard 4x4 dekk(helst litt oppi prisklassen)...Men er helt ok dekk, anngående støynivå:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan var støyvivået?

 

Det var mye bedre enn forventet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.