Anbefalte innlegg

Bedre med replikafelger med bra dekk enn steindyre felger med Nankang-dekk (VACN-dekk).

: ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forstår forøvrig begge sider mht replika felg. Ja det er litt latterlig å sette på hjul til 5000 kr på en bil til 500.000 kr og ja, det er litt latterlig å kjøpe hjul til 50.000 kr. Noe i mellom kanskje?

Helt enig, blir omtrent som å gå på Oscar-utdelingen med skreddersydd dress og tresko/Crocs

Bedre med replikafelger med bra dekk enn steindyre felger med Nankang-dekk (VACN-dekk).

Vanskelig å være uenig med den

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nankang-dekk (VACN-dekk).

Spot on! : haha :

Kjøpte selv Vdekk nå for 6.000,- felgene OZ kostet 5.000,- (brukte) :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skrudde å design felger er forståligt at det skal være ekte vare, men noe så kiipt så vag sine enkelte hjul er det jo jaggu ingen så bryr seg om det er repika eller ikje å rett så det er er det ikje 10000hjulfabrikker i verden så enkelte hjul som møller har på sine biler er hentet rett ut fra salget te dekk1 :) som henter felger på samme plass så vag

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det noen som fant en replika i 20" som faktisk er lik originalen i farge og slikt? Jeg har VELDIG lyst på RS5 hjul (helst replika) på min nye A5 Quattro (Har ikke bestemt meg for om det blir 3.0TDI eller 2.0TFSI ennå)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tipper det er vanskelig å finne noen som ligner mye. Det konkave kommer fra innpress og bredde, mens replica felgene stort sett er smalere og har høyere innpress enn RS5

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tipper det er vanskelig å finne noen som ligner mye. Det konkave kommer fra innpress og bredde, mens replica felgene stort sett er smalere og har høyere innpress enn RS5

Kjedelige saker, lurer på hva originale 20" koster jeg da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De koster 7.800,- pr felg hos Møller

Med rabatt så ble det rundt regnet 24.000,- for 4 stk

Med 4 stk kvalitetsdekk så blir sluttsummen rundt 33-34.000kr :)

Jeg har veldig lyst på sånne selv, men jeg tror ikke jeg får plass på A6 4f med så lavt innpress desverre

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De koster 7.800,- pr felg hos Møller

Med rabatt så ble det rundt regnet 24.000,- for 4 stk

Med 4 stk kvalitetsdekk så blir sluttsummen rundt 33-34.000kr :)

Jeg har veldig lyst på sånne selv, men jeg tror ikke jeg får plass på A6 4f med så lavt innpress desverre

Hvilken Møller var dette?

Snakket med Joachim Vågen her inne som jobber på delelageret til Møller i Hamar og han sa med ansattrabatt så fikk han ikke de felgene så billig!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken Møller var dette?

Snakket med Joachim Vågen her inne som jobber på delelageret til Møller i Hamar og han sa med ansattrabatt så fikk han ikke de felgene så billig!

Møller Bil Molde AS

Sssh, jeg har bedre rabatter enn jokke : smil :

Var 24tkr å noen hundrelapper ivertfall!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møller Bil Molde AS

Sssh, jeg har bedre rabatter enn jokke : smil :

Var 24tkr å noen hundrelapper ivertfall!

Hehe, men får JEG den rabatten da? :P

Er jo hva jeg må betale som teller.

Nå blir det ikke A5 på meg før neste år, siden jeg heller skal pusse opp hjemme inkl. hjemmekino i kjellern.

Men hadde vært kult om disse passet min A4 B7 Quattro 07 mod..

men det gjør dem sikkert ikke?

Er du fra Moldeområdet du eller?

Jeg er oppvokst uti Fræna selv ihvertfall, men er mange år siden :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om det er med dekk i den prisen?

Tenkte da på den teksten nederst hvor de skriver inklusiv montering og avbalansering:

Pris endast 4st. fälgar: 9400:-

St pris fälg: 2350:-

Inklusive:

Montering, balansering, skifte & moms.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om det er med dekk i den prisen?

Tenkte da på den teksten nederst hvor de skriver inklusiv montering og avbalansering:

Pris endast 4st. fälgar: 9400:-

St pris fälg: 2350:-

Inklusive:

Montering, balansering, skifte & moms.

Dekk er nok ikke med, da har det stått

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som veit hvor disse kan skaffes i Norge (replica)? Dama skal kjøpe Passaten min, og gidder ikke å betale dyre dommer for ekte vare:p

Edit: Fant ut at Koolart skaffer disse, men tar imot andre forslag også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hjertelig. Rart jeg overså disse i stad:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det går også ann å finne pent brukte eksemplarer på feks. tysk eBay (som er linket til tidligere i tråden)

til en grei pris, visst en ikkje ønsker å punge ut for flett nye. Brukte kvalitetsfelger er fortsatt kvalitetsfelger :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selvfølgelig, men dama er bare ute etter looken:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ocean Tornado er vel et alternativ?

Og jeg ville gått for 3.0 TDI! Med manuell gir :D har sittet på i en chippet slik (pre facelift) og den gikk noe hinsides!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal man ha fete orginalhjul, bør man kjøpe bilen med det. Bestille med dem hvis man kjøper ny bil. Eller lete opp en bruktbil med sånne hjul hvis man kjøper brukt. Da blir det ikke så dyrt. Mens det blir fryktelig dyrt å kjøpe felgene som orginaldeler senere.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Ser dette er en eldre melding, men lurer da på om man får tak i disse i Sør-Trønderlag? Er selv på utkikk etter dem i silver, 19" .

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tommy Derås i Steinkjer Bilformidling selger disse rotorfelgene kalt Ocean Tornado. Mailet med han for et par dager siden, han er tom for øyeblikket men skulle få inn et parti i november :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aabenraa felglager også. Husker ikke om det er de som er importør av Ocean. De er tomme for de fleste dimensjoner av felgen nå, men de skaffer i hvert fall. http://www.afl.no

Det er ikke bilder av felgen på nettsiden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.