#1 Skrevet Desember 21, 2010 Hei, En kompis av meg har kjøpt hengerfeste for sin passat, mener det er en 2008. Han er litt nyskjerrig på om han må inn for å få omprogrammert noe når han har fått koblet opp dette. Noen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 21, 2010 Ja, må kodes inn med VAS eller Vag com for å unngå feilkoder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 21, 2010 Litt avhengig av type ledningsnett en monterer er min erfaring. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 22, 2010 Du trenger ikke kode for å få strøm til hengerkontakta, men når du kobler på en henger uten å ha koda får du feilmld. Har ikkeno å si hvilket ledn. nett du monterer da du uansett må koble deg inn på canbus sentralen over pedalene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 22, 2010 Du trenger ikke kode for å få strøm til hengerkontakta, men når du kobler på en henger uten å ha koda får du feilmld.Har ikkeno å si hvilket ledn. nett du monterer da du uansett må koble deg inn på canbus sentralen over pedalene. Har gjort dette flere ganger uten å fått feil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 22, 2010 Takker for svar, så skal jeg bringe de videre :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...