Bra (billig?) verksted i Trondheimsområdet?

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Tittel sier vel det meste. Har brukt Trondheim Bilhjelp hittil, på Hegstadmoen. Slettes ikke fornøyd, de slurver og bruker lang tid. Om de er dyre eller billige vet jeg ikke, har ikke brukt noen andre hittil.

 

Kom med forslag :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørt om et bra verksted på Lundamo, spørs om ikke navnet var nettopp Lundamo Auto (?). God service og greie priser var dommen jeg fikk høre.

 

Skal visstnok være et par gamle Møller-ansatte som jobber der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som Lundamo Auto er en båt og motorsykkel forhandler, men fant noe som het BM Auto på Lundamo. Jeg holder til på sørsiden og jobber i byen, så kunne tenkt meg noe mer sentralt. Men vis dette er det beste forslaget så får jeg sjekke det ut :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som Lundamo Auto er en båt og motorsykkel forhandler, men fant noe som het BM Auto på Lundamo. Jeg holder til på sørsiden og jobber i byen, så kunne tenkt meg noe mer sentralt. Men vis dette er det beste forslaget så får jeg sjekke det ut :)

 

BM Auto var det ja. Har en kamerat som har brukt de en del på sin Passat, alt fra å skifte girkasse til hjullagre etc...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med ES-tuning?

 

De har vel ikke tid før over nyttår, men det er mekanikere som vet hva de driver med og koster synes de generelt sett har vært billigere enn andre verksteder jeg har sammenligna med.

 

Får også litt klubbrabatt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er sjeldent på verksted med bilen, da jeg ønsker å gjør det meste selv. Men de gangene jeg har måttet inn med bilen har jeg brukt selsbakk bilservice i fossegrenda. som regel er jeg der på eu-kontroll å forstillingskontroll. synes prisen er grei der, åsså får jeg time ganske fort der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.