#1 Skrevet Desember 21, 2010 Naboen min har denne bilen. Problemet er motorlampa lyser og fusker innimellom. Motorlampa er pga sot i gasspjeldet så eg må rense det og ta grunn innstilling. Men bilen har vært på feilsøking i dag og fått konstantert lekk fra eksos på sylinder 3 og toppen må skiftes. 25000 kr takk. Skjønner ikkje heilt denne. Har det vært noko problem med denne motor med dette da? Er det brent ventil da eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 21, 2010 Naboen min har denne bilen. Problemet er motorlampa lyser og fusker innimellom. Motorlampa er pga sot i gasspjeldet så eg må rense det og ta grunn innstilling. Men bilen har vært på feilsøking i dag og fått konstantert lekk fra eksos på sylinder 3 og toppen må skiftes. 25000 kr takk. Skjønner ikkje heilt denne. Har det vært noko problem med denne motor med dette da? Er det brent ventil da eller? Skulle være mulig å overhale eksisterende topp et annet sted til en langt lavere penge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 21, 2010 Det er det eg meiner og. Men intressant å vist koffor dei meiner heile toppen må skiftes, og om det er brent ventil eller ventil som henger etc. Meiner jo også det at vis dette er tilfelle skulle bilen ha fuska heile tida og ikkje innimellom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 21, 2010 Hent bilen hos delebytteren og lever den til en mekaniker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 21, 2010 Den er hentet :-) 1800 kr skulle dei ha for å finne ut dette, men står vel igjen med fleire spm en det eg hadde før vi leverte bilen inn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 15, 2011 Liten oppdatering. Vasket gasspjeldet og grunn innstilte på nytt. Bilen går som aldri før. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...