#1 Skrevet Desember 21, 2010 hei lurer på om man får orginale brukbare spoilere til en grei slump med penger fra møller? tenker på frontspoiler fremme og kansje bak? finnes det noe dele nr på slikt?? var på møller i tromsø og dem kunne ikke si noe annet at orginal kunne de skaffe om jeg ikke hadde dele nr på noe annet:S vet 3bg har w8 bakleppe... men passer nokk ikke på 3b fangeren. noen med mere peiling.. finner ikke noe i min etka 7,2 heller , kun orginal spoileren:/ på forhånd takk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 22, 2010 hei den votex spoileren som møller hadde er nok gått ut av produksjon... jeg fikk tak i den siste de hadde:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 22, 2010 bah. alt skal gå ut av produksjon..... veldig flott. noen som vet om golf 4 leppa passer passat front fangeren:P? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 22, 2010 alt passer med litt modifikasjon..hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 15, 2011 Jeg sitter på Noe votex hekkskjørt og sideskjørt, men det er til 3bg sedan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 17, 2011 http://viewitem.eim.ebay.no/VW_PASSAT_B5_FRONT_BUMPER_SPOILER__VALANCE/200559738078/item blei en sånn på mææ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 18, 2011 90gbp! altså 843kr totalt inn til norge! sparer altså 6000 tusen HAHAHA sinsykt.... 35 gbp i frakt altså 330kr i frakt. men uansett go deal! veldig trivelige folk jeg handlet med! anbefales han til linken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...