clutchen ligger inne innimellom?

Anbefalte innlegg

hei jeg var å kjørte bilen idag, så når jeg skulle skifte gir så ble clutchpedalen liggende inne. hva kan dette være egentlig? smøring?veske?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du skriver ikke hva slahs bil du kjører, eller om det er mekanisk eller hydraulisk clutch. Antar at den er hydraulisk siden du nevner veske. Da er det grunn til og tro at du har luft i systemet. Prøve å lufte å se etter eventuelle lekasjer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

om det er hyrdr clutch: Att det plutselig blir luft i systemet er lite trolig. jeg vil tippe master/slave sylinder problem. mest trolig innvendig lekkasje på mastersylinderen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er en vw polo 2002mod highline

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det vil si at du ikke får løst ut clutchen, eller er den konstant utløst?

Virker den normalt dersom du trekker ut pedalen og trykker den inn?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå er feilen borte .. kommer innimellom. når jeg drar ut pedalen så funker den fint etterpå

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da tipper jeg at slavesylinder er dårlig. Mulig å ta ut og forsøke å rense først.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor ligger denne da?vanskelig å ta den ut?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitter i mellom girkasse og motor et sted.. :P

Lekker det væske? Hvis du ser oppunder ved pedalene og det er noe vått der, er det masteren, repsett får du ganske billig og er kjapt å bytte i de fleste tilfeller.. Har også vært borti at det ikke forsvinner noe væske, og da er det oftest masteren. Lekker slaven, blir det alltid borte noe!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei lekker ikke noen steder som jeg har sett..nå er den jo borte.nå fungerer bilen som den skal.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.