#26 Skrevet Mars 2, 2005 Hver dag, må få med siste nytt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mars 2, 2005 Eg prøver å vere innpå hver dag ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mars 3, 2005 Er her jeg.. Til alles store fortvilelse.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mars 3, 2005 Hepp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mars 3, 2005 hver dag!. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mars 3, 2005 Da teller jeg 30 som har meldt seg!! dette synes jeg er bra til at tråden kun har vært på nett i 2dager!! morro. Til alle dem andre som ser dette meld dere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mars 3, 2005 Joda.... I snitt flere ganger for dagen... Men glemmer ofte å stikke inn i denne tråden... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Mars 3, 2005 jeg også... minst en gang om dagen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Mars 3, 2005 Bruker forumet ja !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Mars 3, 2005 Innom stort sett hver dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Mars 3, 2005 Jeg følger med! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Mars 4, 2005 Jeg er fersk på forumet kommer nok til å bruke det ganske ofte. Bjørn Robert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Mars 4, 2005 Er ikke den mest aktive brukeren, men er no innom å kikker litt av og til.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Mars 4, 2005 Hei alle. Jeg brukte forumet endel, men det er blitt litt mindre i det siste. Dårlig med tid! Prøver å få blitt med på et treff i nermeste fremtid, må nesten hilse på dere!! Lars 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Mars 4, 2005 Hei, er stort set inne en gang om dagen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Mars 6, 2005 måtte skrive minst 10 tegn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Mars 6, 2005 Hei. Bruker det eg og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Mars 7, 2005 er jo fra hardanger da...men... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Mars 7, 2005 Utrolig bra at det er så mange som bruker forumet!! Thomas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Mars 7, 2005 Bra det, så jeg ikke blir eneste fra dalstrøka innafor! er jo fra hardanger da...men... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Mars 7, 2005 Hei, er inne og leser på forumet av og til ja...... som forøvrig er solgt etter 5 år i mitt eie... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Mars 8, 2005 Jadå, stort sett hver dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Mars 10, 2005 Endelig på nett m ny hidden. Denne funker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Mars 12, 2005 Er innom ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Mars 14, 2005 Alltid en tur innom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...