Anbefalte innlegg

Trenger sårt en varm garasje i nærheten av Årnes!

 

Bilen er litt for kald til at det er noe liv. Noen som har en liten ledig plass til meg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da står bilen varmt og godt inne på Mekonomen.

 

Sende SMS til de i går kveld, og fikk svar med en gang: Vi tar den inn i morgen tidlig. Det kan man vell kalle grei service?

 

Den blir ferdig om en times tid, og var hvertfall en glødeplugg som hadde tatt kvelden.

 

Så med nytt batteri og nye glødeplufgger - bør jeg vell være greit rustet for vinteren?

 

Noen som vet om det er noe hokus pokus og installere motorvarmer fra f.eks. biltema?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da står bilen varmt og godt inne på Mekonomen.

 

Sende SMS til de i går kveld, og fikk svar med en gang: Vi tar den inn i morgen tidlig. Det kan man vell kalle grei service?

 

Den blir ferdig om en times tid, og var hvertfall en glødeplugg som hadde tatt kvelden.

 

Så med nytt batteri og nye glødeplufgger - bør jeg vell være greit rustet for vinteren?

 

Noen som vet om det er noe hokus pokus og installere motorvarmer fra f.eks. biltema?

 

har ikke villa brukt den motorvarmeren fra biltema...du skal vel ha vannvarmer på din motor..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aha, jeg har ikke peiling, så må jo spørre : klø :

 

Noen link til noe du anbefaler?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.