#1 Skrevet Desember 22, 2010 Trenger sårt en varm garasje i nærheten av Årnes! Bilen er litt for kald til at det er noe liv. Noen som har en liten ledig plass til meg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 23, 2010 Da står bilen varmt og godt inne på Mekonomen. Sende SMS til de i går kveld, og fikk svar med en gang: Vi tar den inn i morgen tidlig. Det kan man vell kalle grei service? Den blir ferdig om en times tid, og var hvertfall en glødeplugg som hadde tatt kvelden. Så med nytt batteri og nye glødeplufgger - bør jeg vell være greit rustet for vinteren? Noen som vet om det er noe hokus pokus og installere motorvarmer fra f.eks. biltema? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 23, 2010 Da står bilen varmt og godt inne på Mekonomen. Sende SMS til de i går kveld, og fikk svar med en gang: Vi tar den inn i morgen tidlig. Det kan man vell kalle grei service? Den blir ferdig om en times tid, og var hvertfall en glødeplugg som hadde tatt kvelden. Så med nytt batteri og nye glødeplufgger - bør jeg vell være greit rustet for vinteren? Noen som vet om det er noe hokus pokus og installere motorvarmer fra f.eks. biltema? har ikke villa brukt den motorvarmeren fra biltema...du skal vel ha vannvarmer på din motor.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 23, 2010 Aha, jeg har ikke peiling, så må jo spørre Noen link til noe du anbefaler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...