#1 Skrevet Desember 22, 2010 Hei, av de som har/har hatt Typ44 så vet de fleste at dette systemet kan begynne å kødde med å vise rare tegn, komme og gå litt som det vil. Mulig dette gjelder på C4-biler også? Anyways, hos meg er det mørkt og dette vil jeg gjerne gjøre noe med. Slik jeg har forstått det så er det et dårlig loddepunkt eller strømforsyningen på instrumentpanelet som er første sted å sjekke. Men, dette er som sagt et ganske stor instrument, med mange loddepunkter.. Hvor begynner jeg å lete? Noen som har fikset denne feilen før som vet hvor på baksiden jeg må begynne å se? Målepunkter? Tenker det er fler enn bare meg som kanskje har et litt tullete instrument som ville hatt svar på dette Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 22, 2010 Jeg hadde problemer med instrumentet i 200 20v'en min (enda ikke fikset, men bilen er jo ikke i bruk) med lys og tegnfeil og styr. Selv etter å ha kjørt over alle loddepunkter på hele brettet, samt skiftet alle pærer, og lagt på ekstra tinn der jeg følte det trengtes, så ble det ikke noe bedre. Så gudene veit hva som går av dissa instrumentpanelene. Men om noen virkelig har peiling, så har jeg også et som trenger rep/overhaling! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 22, 2010 Hør med Eyvind Spangen her på forumet. Han har peiling på dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 9, 2011 Bumper denne opp igjen, med et spm. om hvis jeg har instrumentet foran meg, hva må ha strøm for at jeg skal kunne sjekke alle funksjonene, altså no ala en testbenk. Fant disse to her: http://imageevent.com/tellmem3/92audi100sguageclusterfix?n=0 og http://www.sjmautotechnik.com/trouble_shooting/instrument.html#sensor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...