#1 Skrevet Desember 22, 2010 (endret) Har fire adaptere fra 4/100 til 5/120 ( egentlig 5/120,65 men kan brukes til 5/120) Da jeg ikke aner hva disse koster så setter jeg prisen til 2000,- med prisgaranti: finner du det billigere så matcher jeg prisen. (med forbehold om at prisen ikke er så billig at jeg anser det som mer verdifullt å beholde de selv) Dette er med alle bolter og muttere (totalt 14 stk per adapter) Adapterene tror jeg er 30 eller 35 mm breie, men jeg må måle for å være helt sikker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 23, 2010 Vil ha vil ha . Men de penga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 25, 2010 Vil ha vil ha . Men de penga Hehe, ja det var det da, mulig de blir liggende en stund. Så det er jo bare å sjekke innom igjen når man har kommet seg etter julehandelen;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 7, 2011 Bump:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 27, 2011 Ligger fint på loftet å venter på neste eier;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 30, 2011 Hei,,, Eg e int i dem... e 2000 inkl frakt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 8, 2011 Bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 30, 2011 Bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 7, 2012 Da var adapterene solgt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...