#1 Skrevet Desember 22, 2010 En kompis som filmet litt når vi var ute å kjørte litt her om dagen med min nyinnkjøpte 80 Quattro. Desverre kun mobilcam som er brukt, så kvalitet deretter men. Morsomste er Martin i baksetet som er VELDIG nervøs av seg! En kompis filmet med speilrefleks cam'et mitt. Men han glemte jo som jeg ba han om å finne fokus før han begynnte å filme. Så hele den filmen er tåkete. Men kommer flere etterhvert i bedre kvallitet Bilen burde hatt endel mere hester for å fungere optimalt, men enn så lenge er det kun 90hk 1.8 motor. Krister fungerer som kommentator 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 22, 2010 Haha, god stemning! Det var ganske close ved de pallene(ellerno) på 0:48? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 23, 2010 Ser ut til å være paller med Rockwool på 0.48 der..Den lattern der minna meg litt om jokern i Batman til tider:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 23, 2010 Til tross for dårlig kvalitet har du klart å fange stemninga godt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 24, 2010 hahahaha, nei så jævli:P En skriker ''HJELP MAMMA'' å den andre sitter å ler hoster omhverandre artig:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 24, 2010 Haha, god stemning!Det var ganske close ved de pallene(ellerno) på 0:48? Og handlekurven på 0:13.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 24, 2010 hahah topp stemning ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 24, 2010 Var nesten avnskelig for meg å ratte med de to i bilen. Holdt på å le meg ihjel selv. Og morsomste jeg vet er å beregne meg nære saker og ting! Det røde gjerdet vi kommer rundt der også har det vært god 3cm klaring til et par ganger Samt ligget rundt handlekurv husene med bare cm klaring der og. Men ikke vært nær noen ting annet enn noen brøytekanter med rumpa. Kræsje driver jeg ikke med. Men etter 5 år med aktiv quattrokjøring/leking om vinteren så har jeg nå fått litt trening ihvertfall Men merker at jeg har vært bortskjemt med mye mere HK enn hva denne har. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 24, 2010 Dere går på a? Ikke mye som er mer morro enn og ratte litt quattro på snøføre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 25, 2010 God underholdning må jeg virkelig si! Merka stemningen helt hit jeg sitter og det skal faktisk litt til for å få til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 30, 2010 1:50 "Vi må spleise på å få Martin til å sitte i Petter Solberg bil" "NeineineiNEI!" "Jo" Haha! Det fikk meg til å dette av stolen Hvem skal jeg sende penger til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 30, 2010 1:50"Vi må spleise på å få Martin til å sitte i Petter Solberg bil" "NeineineiNEI!" "Jo" Haha! Det fikk meg til å dette av stolen Hvem skal jeg sende penger til? Penger sendes min private konto, så setter jeg heller istand 200 20v'en å tar han med på en skikkelig runde Quattro kjøring i den bilen jeg absolutt kjenner best! Ellers mottas "Petter Solberg kjøretur" Gavekort med stor takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...