#1 Skrevet Desember 24, 2010 Hadde en garantisak på Supersport coilover senkesettet mitt, fikk de nye demperene idag. http://i38.photobucket.com/albums/e150/slippern/IMAG0206.jpg Men dette er vell ikke justerbart eller har jeg gått glipp av noe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 24, 2010 Har du gått glipp av noe, så har isåfall jeg gått glipp av noe også - for det der er ikke justerbart. Mulig de har misforstått og sendt deg noen som kun er hardhetsjusterbare, uten at jeg kan se om de er det utifra bildet, eller om Supersport i det hele tatt leverer dempere med kun hardhetsjustering. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 24, 2010 det jeg også kom fram til, klarer heller ikke å se hardhetsjusteringen heller. forbanna! må vell vente i 1mnd til, eller 2! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 24, 2010 Det der er nok ikke justerbart nei.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 24, 2010 Får vell bare vente til februar sikkert med å få nye da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 24, 2010 Tipper du har fått dempere til Quattro. Der er høydejustering på fjæra i bærebroa, og ikke på demperen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 24, 2010 Supersport leverer ikke dempere med justerbart trykk BTW. Det er forøvrig ofte samme innfestning på dempere bak uavhengig av om du har justerbart eller ikke. Hvordan bil er dette til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 24, 2010 Er til en A4 B5 FWD, skal jo ha av denne typen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 24, 2010 Det skal du, du får også innsats-dempere til det settet. De som du har fått på bilde er som du sier feil, er til vanlig senkesett med dempere. Men justerbart trykk får du ikke på Supersport. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 24, 2010 Vet at det ikke er justerbart trykk på dem ja, har sendt mail til forhandleren.. så får bare vente =( uff, dritt jul... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 24, 2010 Vet at det ikke er justerbart trykk på dem ja, har sendt mail til forhandleren.. så får bare vente =( uff, dritt jul... Husk at det er to typer dempere bak på disse settene. 95-99 har lengre gjengområde på demperen mens 99-01 har kortere. Vær ops på det så du ikke får feil en gang til... Fortsatt god jul... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...