#1 Skrevet Desember 24, 2010 Søkte litt på forumet, men fant kun beskrivelse for 2,0TDi. Noen som har peil på hvor disse befinner seg på en 1,9TDi ? Og om de er vanskelige å bytte.. trangt og sitter godt feks? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 24, 2010 Har du noen gang åpna panseret ditt? Ta av motorværnplata, så ser du plugghettene med en gang. Tar 5min å skifte alle 4.. 10mm langpipe og liten skralle. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 24, 2010 VÆR FORSIKTIG!! Knekker den (noe som er fullt mulig) så må man kanskje av med toppen! Noe jeg må nå grunnet tidligere eier..... Sitter den så ikke ta i, varm heller opp ekstra først. Å hvis du eenda ikke får opp dra til møller MYE billigere enn om du må av med toppen;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 26, 2010 Thanx for svar ! Har faktisk ikke tenkt over de ledningene under dekselet (dumme meg: rolleyes) Ikke hver dag det trengs å gjøre no oppi der. Men da skal jeg prøve å bytte disse med forsiktighet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 26, 2010 dra til med omkring 15nm;) skal ikke dras til for hardt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 27, 2010 Det er greit å vite. Får hive vesla i bilen ,og stikke på biltema og kjøpe en momentnøkkel !De har sikkert det der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...