#1 Skrevet Desember 24, 2010 (endret) Har hørt at sparkel sprikker opp, eller kan en bruke noe spesiell sparkel? Denne har plastsveisede fangere, noen som gjør det i Norge? Vil ha de sånn som dette: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 24, 2010 Plastsveising er nok å foretrekke ja. Sparkel har som du nevner en lei tendens til å sprekke, så skal du først få gjort dette, gjør det skikkelig første gangen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 24, 2010 Plastsveising er nok å foretrekke ja. Sparkel har som du nevner en lei tendens til å sprekke, så skal du først få gjort dette, gjør det skikkelig første gangen. Noen som vet om dette gjøres i Norge? Helst på vestlandet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 24, 2010 Noen som vet om dette gjøres i Norge?Helst på vestlandet.. Hvilket som helst lakkverksted kan jo gjøre dette:) Bare du betaler for det:) Mvh Kim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 24, 2010 Dette fikser du like lett selv. Kjøp deg en loddebolt og få tak i noen gilde-kasser fra en butikk å øve deg på. Etter et par kvelder med leking så er du klar. Koster ikke stort heller. I tillegg har jeg hørt at et geni skal ha laget en liten how-to tråd om emnet her inne.. :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 24, 2010 Det finnes sparkel som er beregna på plastikk... bare en tanke.. og ja, plastsveising går helt fint det, men pass på å få det ordentlig gjennomsmelta ellers går det fort opp igjen du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 25, 2010 Hvilket som helst lakkverksted kan jo gjøre dette:) Bare du betaler for det:) Mvh Kim Ok, skal høre med han som skal lakke bilen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 25, 2010 Dette fikser du like lett selv. Kjøp deg en loddebolt og få tak i noen gilde-kasser fra en butikk å øve deg på. Etter et par kvelder med leking så er du klar. Koster ikke stort heller. I tillegg har jeg hørt at et geni skal ha laget en liten how-to tråd om emnet her inne.. :-) Der har eg et alternativ også ja;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 25, 2010 Det finnes sparkel som er beregna på plastikk... bare en tanke.. og ja, plastsveising går helt fint det, men pass på å få det ordentlig gjennomsmelta ellers går det fort opp igjen du Får plastsveise og ta finpussen med sparkel.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 25, 2010 Får plastsveise og ta finpussen med sparkel.. Jupp, det er ikke såå vanskelig, bare ta deg god tid og se til at det blir ordentlig Mulig du får tak i tilsetningstråder også.. har hørt at disse skal være bedre å bruke enn gildekasser, strips o.l. Brukte selv strips på en s2 fanger jeg fiksa, funka helt greit det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 25, 2010 ok takk for info, skal se ka eg får til, skaffer meg bare "nye" fangere så sleppe eg å demontera bilen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 26, 2010 eg sveiste jo gunnar sine vettu tidligere i år:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 27, 2010 eg sveiste jo gunnar sine vettu tidligere i år:) Då har eg fiksa meg ein god deal me han her: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...