#1 Skrevet Desember 25, 2010 (endret) Vi har et fantastisk forum. Likevel er det alt for mange tråder her hvor trådstarter har glemt å informere om resultatet til slutt. Finnes andre tråder hvor temaet tas opp: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=188838 Denne tråden tar sikte på å øke antallet tråder med fasiten på hva et teknisk problem faktisk var. Egne tråder: klikk "hurtiglenker" oppe til høyre, og så "tråder jeg har startet". sjekk om du har oppdatert med hva årsak og løsning ble, hvis ikke legg inn svaret nå. Andres interessante tråder: finn tråder med interessante problemspørsmål sjekk om de har en god avslutning fra trådsarter etter en viss tid mangler god oppdatering fra trådstarter så purr med en PM til trådstarter legg samtidig ut linken her oppdater ditt eget innlegg her når du ser at tråden du purret opp faktisk er forbedret (dersom du skulle glemme dette punktet så vil jeg forsøke å gå inn i ditt innlegg og redigere) Forslag til PM: "Hei. Jeg ser at du har spurt om teknisk hjelp i denne tråden (lime inn linken til tråden). Har du funnet ut noe mer om årsak og løsning, så setter jeg stor pris på om du kunne oppdatere tråden din. Dermed kan andre som lurer på det samme også få nytte av tråden. Det er jo trossalt derfor vi har et forum. Mvh (ditt navn)" Så, for å forbedre informasjonsverdien i forumet, kom dere ut på jakt etter halvferidge tråder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 25, 2010 Så får jeg delta i aksjonen selv også: Holder på med en samletråd om orginalmontert Webasto og har kommet over noen interessante men uferdige tråder: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=198037 (Har i dag purret på trådstarter Svein Åge) http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=196323 (Har i dag purret trådstarter Joachim) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 25, 2010 Så får jeg delta i aksjonen selv også: Holder på med en samletråd om orginalmontert Webasto og har kommet over noen interessante men uferdige tråder: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=198037 (Har i dag purret på trådstarter Svein Åge) http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=196323 (Har i dag purret trådstarter Joachim) Skrev litt mer om tvangskjøring av webasto på tråden til Svein Åge i dag! så vi får se hvordan resultatet hans ble! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 26, 2010 Morro å se at det renner inn med "løst" på en del tråder, folk som sjekker egne tråder og oppdaterer disse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 26, 2010 Egne tråder: Søk opp dine egne tråder hvor du spør om teknisk hjelp (avansert søk - deg selv som trådstarter - kun innlegg du har startet) Bra initiativ! En enda enklere måte å finne disse trådene på er å velge 'hurtiglenker' / 'tråder jeg har startet'. I hurtiglenker menyen finner du også linker til søk som viser tråder du har deltatt i og tråder som er ubesvarte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 27, 2010 Bra initiativ!En enda enklere måte å finne disse trådene på er å velge 'hurtiglenker' / 'tråder jeg har startet'. I hurtiglenker menyen finner du også linker til søk som viser tråder du har deltatt i og tråder som er ubesvarte. Takk, dette var jeg ikke klar over Har også ryddet opp i samtlige av mine egne tråder, forklart løsning og satt de som løst. Vil anbefale alle å gjøre det, for et mer ryddigere og brukervennlig forum som alle har nytte av, godt initiativ Steinar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 30, 2010 (endret) Har akkurat fått en fast glødeplugg i min egen topp. Har derfor purret Erlend pr PM om å oppdatere denne (EDIT: fjernet linken siden Erlend har av naturlige årsaker ikke ohar ppdatert tråden, da han ikke har gjort noe med dette ennå og heller ikke kommer til å gjøre noe før til sommeren.) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 3, 2011 Da går aksjonen mot slutten...... Hva har du gjort for at flere tråder skal inneholde et resultat til slutt? Sjekket dine egne tråder? Gitt påminnelse til noen andre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 3, 2011 Flott tiltak Har sett litt over mine egne nå, og fant vel bare en hittil hvor jeg fant løsningen, og ikke hadde skrevet det. I stedet for og skrive en ny post og få tråden på toppen av lista, så redigerte jeg bare det siste innlegget mitt, så det kommer opp hvis folk søker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 3, 2011 (endret) Det er heller ikke galt å legge inn ny post til slutt så tråden kommer opp, den inneholder jo ny og interessant informasjon. Edit: Da er det på tide å la denne falle nedover på lista så kan vi trekke den opp igjen ved en senere andledning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 3, 2011 Nå er det 5 måneder siden sist. På tide med en ny sjau? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...