Varme Apparat vifte Audi 80 Typ 85

Anbefalte innlegg

Vifta på varmeapparatet i min typ 85 Audi 80 fungerte brått ikke når jeg startet bilen i går. Helt dødt på alle 3 hakkene.

Noen som har peiling på hva som kan være galt?

Vet det sitter et rellé under dash'en over pedalene. Kan det være dette?

Fikset: / Ordnet kortsluttning, og byttet sikring...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvd å koble strøm rett på viften? Sjekket sikring? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke vere bryteren på reguleringa da? Sitter på baksiden av varmenivå dekselet der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det tok meg 1minutt å fikse når jeg først gadd å bruke huet :P

Sikringen har gått pga 2 av ledningene til relleet er dårlig isolert og lå inntil hverandre...

Så bytta sikring, og den gikk, også var det bare å legge seg på ryggen under rattet å titte og glo og fikse litt så ble det brått orden på det. Isolert ledningene, satt de på Relleét og smekket i ny sikring igjen.

Brått så hadde jeg både varmeapparat og bakrute varmetråder som funket igjen. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitter å en stor grønn effekt motstand (eller hva det er ) ved siden av vifte inntaket et sted, under panser.

Sjekk at denne er hel ,hvis du har en sånn der.

Må kanskje måle får å skjekke at det ikke er brudd i den.

Da var det i orden ja ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finfin link Jo-Are :)

Men var heldigvis bare en kortsluttning mellom to ledninger som var dårlig isolert, som resulterte i sikring som gikk med en gang man byttet selvsagt. Så fant ledningene, isolerte de. Og nå fungerer det som det skal :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.