#1 Skrevet Desember 25, 2010 (endret) Vifta på varmeapparatet i min typ 85 Audi 80 fungerte brått ikke når jeg startet bilen i går. Helt dødt på alle 3 hakkene. Noen som har peiling på hva som kan være galt? Vet det sitter et rellé under dash'en over pedalene. Kan det være dette? Fikset: / Ordnet kortsluttning, og byttet sikring... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 25, 2010 Prøvd å koble strøm rett på viften? Sjekket sikring? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 26, 2010 Kan ikke vere bryteren på reguleringa da? Sitter på baksiden av varmenivå dekselet der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 26, 2010 Det tok meg 1minutt å fikse når jeg først gadd å bruke huet Sikringen har gått pga 2 av ledningene til relleet er dårlig isolert og lå inntil hverandre... Så bytta sikring, og den gikk, også var det bare å legge seg på ryggen under rattet å titte og glo og fikse litt så ble det brått orden på det. Isolert ledningene, satt de på Relleét og smekket i ny sikring igjen. Brått så hadde jeg både varmeapparat og bakrute varmetråder som funket igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 26, 2010 Sitter å en stor grønn effekt motstand (eller hva det er ) ved siden av vifte inntaket et sted, under panser. Sjekk at denne er hel ,hvis du har en sånn der. Må kanskje måle får å skjekke at det ikke er brudd i den. Da var det i orden ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 27, 2010 Bare til info så kjøpte jeg ny viftemotor på http://www.hovwdiaudi.dk til 287,- http://www.hovwdiaudi.dk/xProductCatalogue/productDetails.aspx?id=819215001&Group=3322 Muligens en kjekk link om noen må bytte og vil bruke lite penger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 27, 2010 Finfin link Jo-Are Men var heldigvis bare en kortsluttning mellom to ledninger som var dårlig isolert, som resulterte i sikring som gikk med en gang man byttet selvsagt. Så fant ledningene, isolerte de. Og nå fungerer det som det skal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...