Gåen turbo 1.9tdi. Hvor kjøpe ny?

Anbefalte innlegg

Har altså en 2004 mod vw passat 1.9tdi 100hk som har gått 280.000km. Turboen slipper nå gjennom en del olje og den må vel byttes ut.

Hvor får jeg kjøpt ny, bestiller gjerne fra USandA...

Setter stor pris på hjelp :)

Mvh Frode.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Biltema;) dem selger faktisk garret turboer;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har altså en 2004 mod vw passat 1.9tdi 100hk som har gått 280.000km. Turboen slipper nå gjennom en del olje og den må vel byttes ut.

Hvor får jeg kjøpt ny, bestiller gjerne fra USandA...

Setter stor pris på hjelp :)

Mvh Frode.

Har handlet herfra kjapt og billig:

Bilelektro as

Industritoppen 22

4858 ARENDAL

Tlf + 47 370 59 170

Mob + 47 980 18 700

Fax + 47 370 98 506

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er vanlig pris på denne typen turbo? Ny vs overhalt?

En kompis av meg kjøpte til sin tdi, da betalte han 3000,- inkl frakt fra USA. Det var en overhalt Garrett turbo.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurte også på hvordan jeg kan finne fram til delenr på min turbo?

Regnr på bilen er: Hj 76401

På forhond takk!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

GIK turbo i Kongsberg eller i nærheten av Stockholm, tror det er noe av det rimeligste du får av orginalvarer fra fagfolk her i nærheten. Vil tippe du må ut med 6-8 lapper.

Bestiller du på nett så kan du få Kinavarer eller noen som har overhalt selv i kjelleren med kinalagre og uten å avballansere akselen. Da holder den ikke like lenge....

Du får vel en ny kinaturbo helt nede i 2-3 lapper på nett.

Prisene vil variere om du har VNT-regulering eller ikke på din, jeg har ikke peiling på 1,9 literne.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke kjøp på nbs! jalla kina turbo delux det du får der! kjøp på GIK turbo! betalte rundt 8000,- for min og det er bytte turbo som er orginal garrett! rask levering og kjempe service! http://www.gikturbo.no/

og de turboene her er ikke mulig å overhalle! med mindre du bygger den om til hybrid!

KJØP FABRIKKSNY ORGINAL TURBO FRA GIK MED ANDRE ORD!

ring de og få en bra pris på turbo!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller Norsk Turboservice er absolutt å anbefale!: vinke :

Jeg har ingen personlig anbefaling om disse, men har ikke hørt om noen som har vært misfornøyd med disse, og de virker ganske seriøse! kost heller på en tusning mer for å få noe som virkelig holder mål! og jeg skal sørge for at minst mulig folk kjøper turbo på NBS!: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ingen personlig anbefaling om disse, men har ikke hørt om noen som har vært misfornøyd med disse, og de virker ganske seriøse! kost heller på en tusning mer for å få noe som virkelig holder mål! og jeg skal sørge for at minst mulig folk kjøper turbo på NBS!: rock :

Ok, visste ikke at NBS hadde ræva turboer, men da vet vi det ;). Kjøpte selv turbo på GIK til min forrige Passat (130hk) og betalte 7900 :) På Møller kostet den rundt 20.000!!!!!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, visste ikke at NBS hadde ræva turboer, men da vet vi det ;). Kjøpte selv turbo på GIK til min forrige Passat (130hk) og betalte 7900 :) På Møller kostet den rundt 20.000!!!!!!!

Stemmer! kan gå inn på tråden her å lese hele "historien" min om kjøp av turbo fra NBS!:) og jeg har aldri vært borti frekkere svar på tlf fra forhandler noen gang! ikke veldig service innstilt værtfall: bh :

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=155335&page=2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nå vært i kontakt med Johan Lindström her på forumet, han skaffer meg sprell ny original Garrett turbo til 6800,-

Må da levere min gamle til han.

Høres ut som en god deal..!?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nå vært i kontakt med Johan Lindström her på forumet, han skaffer meg sprell ny original Garrett turbo til 6800,-

Må da levere min gamle til han.

Høres ut som en god deal..!?

Det er en god deal ;) Også får du samtidig en fin pris på chip fra han, så blir det fart i vogna di :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte ny turbo hos turboservice.no, stor fornøyd med turboen ( K03-029 ), orginalt produkt, rask behandlig ( Sendt samme dag ) og ikke minst konkurransedyktig pris :) Thumbs up til Turboservice!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.