#1 Skrevet Desember 25, 2010 Har hatt av batteripolen i forbindelse med dynamoskift, også virker ikke fjernbetjening av låsen på bilen. Er det noe jeg kan gjøre for at det skal virke igjen? Eller må jeg på Møller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 25, 2010 må ikke nøkkel synkes til bilen igjen da, står vel om det i instruksjonsboka? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 25, 2010 Min funka fint selvom jeg koblet fra batteriet når jeg byttet eksos. Trengte ikke synke noe som helst. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 25, 2010 Takk for tipset:) Jeg måtte synke begge nøklene til bilen. Da virket de igjen:) Enkelt var det også: - Er bilen låst må du låse opp førerdøren for hånd med nøkklen - Trykk på åpningstasten på fjernkontrollen - Sett nøkkelen i tenninga og slå på tenningen - Slå av tenningen og trekk nøkkelen ut -Trykk på åpningstasten på fjernkontrollen Da kvitterte bilen med 2 nødblink. Dette må tydeligvis gjøres med hver nøkkel som er programert til bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...