#1 Skrevet Desember 26, 2010 Hei! Har en 02 passat 1,9tdi som jeg muligens må bytte vindusspylerveske/vindusviskerbryteren. Er også kjørecomputer på denne hendelen. Noen som kan hjelpe meg med et eksplodert bilde av rattstammen med ratt, airbag brytere osv slik at jeg får studert dette litt før jeg tar det fra hverandre? Frode 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 27, 2010 Hei! Ingen? Er det ikke mulig å ta ut et slikt bilde? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 27, 2010 Here ya go! scan@moller.no_20101227_114446.pdf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 28, 2010 Hei! Takker! da ble jeg sikkert noe klokere! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 28, 2010 Lag deg konto på vag-cat. da kan du bla litt, også for du opp det andre arket og der det står hva tingene er? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...