Anbefalte innlegg

Skiftet tildeligere i høst skiver og klosser foran på min A6 2002 1.8 TQ. Ser nå at klossene ikke sliter skiven på den inderste cm mot navet(begge sider), selv om klossen ligger over det området. Det var mintex klosser jeg monterte. Gliderene ble smurt opp og går lett. Jeg registrerte at de klossene jeg skiftet ut hadde gummi på baksiden, det hadde ikke de nye. Noen som har hadd lignende problem? Bilen skal på eu-kontroll i feb, kan jeg få problem med dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du har nye bremseklosser, kan det ta litt tid før de blir "slitt til" helt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du har nye bremseklosser, kan det ta litt tid før de blir "slitt til" helt :)

Har vært inne på den tanken jeg også, men skivene og klossene var jo nye. Så de skulle vel være "rette" Men det er vel ca 3 mnd siden jeg skiftet, trodde ikke det skulle ta så lang tid å slite seg til.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.