#1 Skrevet Desember 26, 2010 Heisann.. Er ganske ny på audi så hørest kanskje litt dumt ut dette, men jeg får ikke varme i bilen, og har fått vite at jeg bør prøve å lufte kjølesystemet.. bare jeg finner ingen lufteskrue... Har en 1997 1,8 T Avant, hvor lufter jeg best ? Tidligere eier har skiftet reg, reim uten å lufte kjølesystemet og han mente på jeg burde gjøre dette og at det da ville komme seg... Håper på kjappe svar da temperaturene ligger på minus 17 her for øyeblikket... er kjipt å kjøre nedfrosset bil om morningen ;\ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 26, 2010 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=174059&highlight=lufte+kj%F8lesystemet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 29, 2010 Takker. Dette hjalp meg litt på vei med ideèr om hva jeg kan prøve... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...