#1 Skrevet Desember 26, 2010 Har en 02 A6 1,9 tdi som jeg vurderer å montere varmer i. Er det noen som vet åssen jeg kobler den opp mot vifta når man har klima? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 26, 2010 Jeg monterte i en A4 engang og da fikk jeg med instruksjoner på hvordan jeg skulle gjøre dette fra produsenten. Det var å lodde seg inn på hovedstrømmen inn til vifta mener jeg + å koble på en ledning på klimapanelet. Men dette var en eldre A4 enn din bil. Også var det en Eberspächer varmer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 27, 2010 Da prøver vi dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 27, 2010 Hvilken varmer går du for og hva kommer dette til å koste? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 27, 2010 om du ser på denne siden og laster ned det som står der om webasto, så finner du mange svar på det du lurer på hvor du skal kople etc 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 29, 2010 Vet ikke hvilken varmer det blir. Men kan godt legge ut info om pris og åssen man gjør dette når jeg kommer så lang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...