#1 Skrevet Desember 27, 2010 Noen som ønsker å stille i romjula? Jeg kan nok komme nedom en tur med godbilen, og med VAG-COM.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 27, 2010 Lurer på å ta turen. Eller har folk tatt julefri? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 27, 2010 Den er god, da blir vi alle fall 2, jeg har god snakka med damen.. Så jeg slipper unna barnestell i morgen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 27, 2010 tenkte eg kunne ta meg en tur eg og har enda ikke fått anledning til å komme , så sikkert fint og ta en tur no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 27, 2010 høres bra ut... kommer sikkert noen som ikke tør svare her inne.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 27, 2010 Tror jeg også kommer, men det kommer litt an på om det blir skitur i morgen eller om jeg gidder å stå opp så tidlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 27, 2010 Tror jeg også kommer, men det kommer litt an på om det blir skitur i morgen eller om jeg gidder å stå opp så tidlig Må til det Christoffer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 29, 2010 ble desverre ikke denne gangen heller, passet dårlig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 29, 2010 kom forbi i går men da va kl bare fem så da passa det dårli for meg og.. men skulle hatt meg ein tur igjen snart.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...