Anbefalte innlegg

Er ikke lett å bli klok i div gamle tråder her... Er det noen som har noen erfaringer, hvem klosser som bør brukes på quattro gmbh skivene på RS4 b5?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med de gule quattro gmbh klossene? :) Må jo bli optimalt. Selv har jeg kjøpt originale RS6 klosser som jeg skal ha på, disse er litt hardere enn RS4 B7 klosser, (Har RS6 calipere)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De jeg kjører med nå, men etter at jeg var på Våler i sommer ble klossen ødelagt, så høres ut som det kommer en 95 modell toyta med biltema klosser og skiver. Syntes i utgangspunktet at det var litt mye hyling på dem før dem ble ødelagt også. Men kanskje jeg bare må gå for de jeg da :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ferodo klosser er vel aldri feil. kollevold har dem

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brukte Ferrodo 2500 på Rs2'n, de tok brutalt når de hadde litt temperatur, men de trengte et par "tråkk" før de tok skikkelig, jeg synes det blir litt feil på en gatebil.. føltes ikke riktig for meg, jeg vil at det skal bite med en gang fra første tråkket på pedalen.. samtidig så spiser 2500 klossene bremseskivert til frokost. Jeg satte på nye skiver og klosser på våren, og halvt år senere med ca 6-700mil så hadde jeg slitekant på skivene bak! Det er lite morro med skiver til 6000kr.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ferodo klosser er vel aldri feil. kollevold har dem

På mine DS2000 løsnet hele belegget fra backing pad'en

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå får du flere typer ferodo klosser så må ikke kjøre ferodo 2500. hr en kompis som kjører ferodo sport mener jeg dem heter og hadde ds 2500 før og han er veldig fornøyd med dem.

får vist noen klosser fra usa som jeg ikke husker navnet på som det skal være sykt bra bitt i til rs4 b7 som kanskje er bra til b5 også men dem koster skjorta og litt til

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.