Lokallagstreff på Peppes Pizza i Tønsberg 6. januar 18:30

Anbefalte innlegg

Vi starter året med lokallagstreff på Peppes Pizza i Tønsberg, torsdag den 6. januar kl. 1830.

Husk gratis parkering rett ved siden av Peppes fra kl 1800, pass på så du ikke parkerer på "feil side" av gjerdet, der koster det penger.

 

Vi sees! : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ligger hjemme med influensa. Er det noen jeg kan sende penger og få skiltplater tilsendt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det passer sånn, kan jeg stikke oppom og putte etpar i postkassa i kirkeveien 2B til uka, men jeg kan ikke love noe, så noen innbetaling skal vi ikke snakke om ennå! :P

Hvis du 'må' ha de før vi evt. skal på besøk til svigers i Tom Wilhelmsens vei (rett i nabolaget) kan jeg selvfølgelig putte to i en stor konvolutt mot litt porto.. Dette fikser vi, Hans Petter! : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ingen bråhast, så dump gjerne i postkassa når det passer. Jeg kan heller purre litt senere, hehe.

Jeg har forøvrig helhvite metallplater, må jeg bytte til plast først?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oii.. Vi kommer selvfølgelig på Peppes! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så hyggelig, vi kommer svelgfølgelig båda twå, og mr pedaliussen ymta frempå at han også ville ta turen utover.

Jeg får vel ta på med sms-vottene og sende ut en påminnelse til fjøshuene...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ingen bråhast, så dump gjerne i postkassa når det passer. Jeg kan heller purre litt senere, hehe.

Jeg har forøvrig helhvite metallplater, må jeg bytte til plast først?

 

Er du riktig heldig, ligger de i postkassa torsdag, (hvis jeg husker de OG det passer å kjøre oppom!) hvis ikke du rekker lokallagstreffet. :P

Jeg mener de vi har nå skal passe både alu og plastskilt.. : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann og Godt nyttår godt folk!

Vi kommer.

Men jeg ønsker gjerne å komme med ett ønske. At vi flytter pizzatreffet til Pizzanini i Horten. Maten er SÅÅÅÅ mye bedre der.

Avstanden til Horten, er vel kortere for de aller fleste av oss som pleier å komme.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er med på den jeg, men da helst fra og med neste gang.. Litt sent å forandre dagens treff.. :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så sant veien fra Kongsberg snør igjen dukker jeg opp i dag! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann og Godt nyttår godt folk!

Vi kommer.

Men jeg ønsker gjerne å komme med ett ønske. At vi flytter pizzatreffet til Pizzanini i Horten. Maten er SÅÅÅÅ mye bedre der.

Avstanden til Horten, er vel kortere for de aller fleste av oss som pleier å komme.

 

Dette kan vi jo ta opp på dagens treff, da det sikkert er flere som vil mene noe om dette ;)

Jeg støtter forøvrig forslaget.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser ut som jeg kommer en tur etterpå og =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for hyggelig treff! : vinke :

Heine fikk vist frem det splitter nye gliset, men ellers var det spett oppmøte i 'klubbvogner'. Virker som at alle må ha en 'non-vag' å kjøre med for tiden? : klø :

 

Hans Petter:

Jeg kjørte inn i enden av Even tollefsens vei, men på postkassene ved veien stod det bare 2C og D. Hvor var din postkasse? Sorry, no soup for you today!

 

Her er forresten et bilde fra treffet, dette er tatt etter at pizzaen var fortært og noen av oss trakk oss tilbake på hotellet..

8.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.