bytte av hoved lys caddy 2001

Anbefalte innlegg

Heisann

Det er helt sikkert noen her som har bytta hovedlys på caddy 2001 mod? Da lurer jeg iallefall på hvordan man går fram for å bytte pæra som står foran batteriet?

Må man demontere halve bilen eller er det "kun" å flytte batteriet?

Frode

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke sikker på hvordan lyktene på caddy er festet, men på boraen jeg hadde så lønnet det seg å ta ut fronfangeren og lykta.

Dette fordi på toppen av batteriet så satt det et sikringspanel som ikke er så enkelt å ta av.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

eh.. forbanna #"¤#""!"#¤& noen som vet om det er mulig å få bort den grillen pluss lista under på caddyen?? Jeg har fått løsnet tre skruer på toppen, men det er jo like forbanna fast nede. Hadde satt stor pris på hjelp her så fort som mulig.. må vel ikke av med fangeren for kun å bytte pæra??

Frode

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet det er trangt, men mener bestemt på å ha klart å bytte pære på batterisiden på en 1.9tdi caddy '03.

Den grillen sitter litt knotete til, og har klips/mothaker på den siden som er ned mot støtfangeren, pluss to plastmuttere på innsiden av forskjermen under blinklysene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

NOTIS TIL FRODE

Det er fullt mulig med ikke så altfor store hender å gjøre det på akkurat samme måte som du bytter på venstre side (sett forfra)

Jeg gjorde det akkurat nå :) Vipp av dekselet bak lyset og ta det helt av og gjør som du pleier når du bytter lyspære.

Dette fikk jeg til mellom lykta og batteriet :)

Se forøvring frodem.no der har jeg skrevet det, men dere vet nok hvordan man bytter pærer

Frode

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se det, se det! Da ble det lys igjen :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da har da alltid vært lys.. men jeg ville ha osram night breaker i stedet for :)

Frode

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du klarte det ja.. Ville vært rart om du ikke gjorde det, for jeg får det til med mine hender, som ikke er små :P Har tilogmed montert xenonsett nedi der...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"problemet" var jo att jeg aldri hadde trodd att det skulle være mulig å få nevene mellom batteri og lykta :) Ikke bare tro som gjelder her i verden.. må prøve seg fram :)

Frode

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.