Bensinpumpe-feste spørsmål Audi 100

Anbefalte innlegg

Har gått til innkjøp av en Bosch 044 pumpe med holder fra 034, ser slik ut

phpThumb_generated_thumbnailjpg.jpg

Pumpa som sitter der orginal er en Pierburg pumpe, å ifølge 034 motorsport, så var dette Direct fit, selv om det satt pierburg pumpe der.

men jeg kan ikke skjønne hvordan dette skal passe, da festet som sitter der nå ser slik ut:

IMAG0057.jpg

dog passer feste fra pierburg pumpa over på 044 pumpa, men da uten filter i bunn å det er vel ikke så særlig.

IMAG0058.jpg

SÅ. finnes det en annen holder nede i tanken som jeg kan montere? fra C4 f.eks?

Bilen er en 1985 Audi 100 Quattro

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg fikk mikka til noe så jeg fikk den nedi, inkl filter i bunn..

men uansett; er det da å få 2 forskjellige fester i tanken på typ44? for slik den Bosch pumpa kom fra 034, passer den ikke direkte i min bil værtfall.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Monterte i går faktisk, 2 stk 044 pumper i tanken på min 200 20v. Jeg hadde bosch pumpe fra før å brukte det gamle filterhuset og braketten til den ene nye pumpa. Det finnes 2 forskjellige ja, hadde pierburg med den andre typen i min gamle 100.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat, min oppfatning er att de fleste 10v og 10vt har denne pierburg pumpa. er værtfall den som går igjen på ETKA, og den som satt på begge mine. så da må de mene att den passer rett i hvis det er 20V med Bosch pumpe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Monterte i går faktisk, 2 stk 044 pumper i tanken på min 200 20v. Jeg hadde bosch pumpe fra før å brukte det gamle filterhuset og braketten til den ene nye pumpa. Det finnes 2 forskjellige ja, hadde pierburg med den andre typen i min gamle 100.

Mer info om denne? Hørtes litt spennende ut ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da jeg byttet ut org. Bosch-pumpen min, så brukte jeg om braketten og det gamle filterhuset til 044 pumpen min

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

var det en 10v eller 20v da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg? var en 100, 85 mod, 10vt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det er Bosch pumpe orginalt så passer vel festet. Men Pierburg pumpa er vel festet på annet vis.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.