Reservetank VW Golf 2.0 TDI 2005

Anbefalte innlegg

Har et "problem" med at reservetanken på golfen er so liten, som regel når bilen varsler so har jeg ca 5-6 mil igjen. Er det kaldt kan det hende at jeg bare har 20-30 km igjen.

Dvs. en reservetank kapasitet på ca 3-3.5 liter, jeg skulle sett at denne blei endret/programmert til å være en 7-10 liter.

Er veldig irriterende at jeg ikke har nok diesel til å kjøre til stasjonen når tanken varsler.

Går dette og fikse?

God jul og godt nyttår :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikkje at det gjør noe forskjell på problemet ditt, men det står nok i instruksjonsboka hvor mangen liter reserventanken din er. Skulle tru den er mer enn 3-4 liter: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikkje at det gjør noe forskjell på problemet ditt, men det står nok i instruksjonsboka hvor mangen liter reserventanken din er. Skulle tru den er mer enn 3-4 liter: klø :

Som regel står der 60 km igjen når lyset kommer på, men av og til kan det være mindre, forferdelig irriterende at den varsler så seint.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

okok, sikkert noen som har svar på det her inne.

Bør vell kunne omprogrammeres med VAG-com eller noe?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du kjører helt til tanken er på reserve så låser webastoen seg hvis du har. Og da må den låses opp enten via vas eller vagcom hvis den skal fungere.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig at det går å endre, men hvorfor ikke fylle opp opp tanken er 1/4 ? Er flere bakdeler med å kjøre med lite på tanken.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.