#1 Skrevet Desember 27, 2010 (endret) Hvordan fjerne denne advarselen som kommer opp i dash'n ved 70 kmt? Dette kom opp etter jeg var å tuklet i klimakontrollen. Litt iriterende 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 27, 2010 Denne skal vel egentlig bortfalle når man slår av bilen. Den aktiveres/avaktiveres iallfall med en av de knappene i instrumentet ditt, mener det er den til høyre mens man kjører. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 27, 2010 Aktiveres og deaktiveres ved å trykke på den lille knappen/runde dingsen til venstre i instrumentet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 27, 2010 Aktiveres og deaktiveres ved å trykke på den lille knappen/runde dingsen til venstre i instrumentet Det vil da være den samme som man justerer klokka med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 27, 2010 Jepps , Justerer klokka ved å dra ut knoppen og man trykker inn for å få hastighetsvarsel ( i fart) Og man går igjennom Autosjekk hvis man står stille 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 31, 2010 Dette skal stå i manualen. Du trykker/drar i den du stiler klokken med i den hastigheten du ønsker meldingen skal komme opp i, eventuelt deaktivere(husker ikke hvordan) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 1, 2011 Dette skal stå i manualen. Du trykker/drar i den du stiler klokken med i den hastigheten du ønsker meldingen skal komme opp i, eventuelt deaktivere(husker ikke hvordan) Hadde jeg bare hatt manualen så hadde jeg ikke trengt å skrive noe her Har funnet ut av alt det der nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...