Hvordan fjerne hastighets advarsel - S6 C4

Anbefalte innlegg

Hvordan fjerne denne advarselen som kommer opp i dash'n ved 70 kmt?

Dette kom opp etter jeg var å tuklet i klimakontrollen.

Litt iriterende : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne skal vel egentlig bortfalle når man slår av bilen. Den aktiveres/avaktiveres iallfall med en av de knappene i instrumentet ditt, mener det er den til høyre mens man kjører.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aktiveres og deaktiveres ved å trykke på den lille knappen/runde dingsen til venstre i instrumentet :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aktiveres og deaktiveres ved å trykke på den lille knappen/runde dingsen til venstre i instrumentet :)

Det vil da være den samme som man justerer klokka med?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepps , Justerer klokka ved å dra ut knoppen og man trykker inn for å få hastighetsvarsel ( i fart)

Og man går igjennom Autosjekk hvis man står stille :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette skal stå i manualen. Du trykker/drar i den du stiler klokken med i den hastigheten du ønsker meldingen skal komme opp i, eventuelt deaktivere(husker ikke hvordan)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette skal stå i manualen. Du trykker/drar i den du stiler klokken med i den hastigheten du ønsker meldingen skal komme opp i, eventuelt deaktivere(husker ikke hvordan)

Hadde jeg bare hatt manualen så hadde jeg ikke trengt å skrive noe her :) Har funnet ut av alt det der nå:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.