#1 Skrevet Desember 27, 2010 Hei Er det noen som vet om denne pumpa er å oppdrive her til lands? I følge Møller (haugesund) er det tomt overalt ?? Er til en Touran 2.0tdi. Merkelig at de skal gå tom for disse pumpene i hele norge.. Jævlig kaldt uten webasto i drift nå om dagen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 27, 2010 Grunnen til at de går tomme for pumper, er at de er noe jævla drit. Brukt omtrent begge forrige mnd. på jobben på å bytte de. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 27, 2010 Det bør allikevel være mulig å få tak i de? Er Dere også tomme? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 27, 2010 Ja det er umulig å oppdrive! sånn er det hvert jævla år.! samme med glødeplugger:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 27, 2010 Latterlig dårlig. Mulig å skaffe noe utenom møller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 27, 2010 Kan bestilles gjennom møller fra tyskland. Tar 5-6dager før du får. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 27, 2010 Kan bestilles gjennom møller fra tyskland. Tar 5-6dager før du får. Det er nok desverre rest der å var oppe i ett par tusen pumper i rest for ei uke siden! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 18, 2011 Jeg fryser... Noen som vet hvordan det ligger ann med pumpene? Snakket nettopp med Møller, og der var det ikke mye tidsperspektiv å hente. Fikk heller ikke vite hvilken pumpe jeg hadde, så jeg kunne bestilt fra ebay el. Sven 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 28, 2011 samme her på hedmarken. i morgen skal min inn for å bytte.. han hadde fått lurt til seg ei pumpe til meg sa han:) gleder meg stooort til det fungerer igjen. bytter alt jeg, vannpumpa,brennkammer+++ den skal ikke inn igjen for å bytte vannpumpa til varmer ihvertfall.. kommer på 8000kr( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 30, 2011 Sukk, røyk min også. 1 mnd gammel Fått ny time om en mnd. men utifra det jeg leser her skal jeg ikke se bort ifra det blir lengre til... Bra våren er like rundt hjørnet, var småkaldt uten webasto i -15 i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 30, 2011 Pumper er på lager igjen nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 30, 2011 Jeyy Lurer på hvorfor jeg må vente en mnd da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...