#1 Skrevet Desember 27, 2010 har byttet demparane forran, da desse var defekt i følge EU kontrollen. mens eg var igang med å bytte dempere så byttet eg bærearmsforinger, bærekule og fjørbeinslager(komplett). det vart og tatt 4-hjuls kontoll og på den, men merka idag at det kommer ein klunke lyd når eg kjører på ujevn vei. hadde det før 4 hjulskontrollen men trudde det var bare innerskjermen som hadde løsna eller at det bare var frontleppa som ikkje var skikkelig festa men det er det ikkje. prøvde å søke litt på forumet at det kan være "kyllingbeina" som er mellom stab.stag og fjørbein som kan være synderen. kan eg bruke dei orginale stagane sidan dei som fulgte med senkesettet var litt kortare?? bilen er ein golf v 1,9 tdi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 28, 2010 ingen som har vert borti dette?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 28, 2010 De midtre/indre stab. stag foringene lager fælt mye lyd hvis de ryker. Se litt på de også. Lenkestagene eller kyllingbein om du vil lager også stygge metalliske dunkelyder ved ujevn vei. Men om du kan bruke de gamle er eg usikker på. Er lettest å kjenne slakken på en 4-søyler eller når bilen står på bakken (over en grav f.eks) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 29, 2010 forringane på stabstaget fekk ikkje merknad på eu-kontollen. men merka at eine lenkestaget var litt slakk i når eg bytta demparane. her ser man forskjellen på staget. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...