Hvor ligger defa alarm på golf 2?

Anbefalte innlegg

Golfen min har defa alarm, sikkert originalmontert eller montert av forhandleren før utlevering. Hvor er det vanlig at styreboksen ligger? Tenkte jeg skulle legge inn en bryter til den, så jeg kan ha den på når jeg er i byen men slå den av hjemme fordi jeg alltid glemmer den :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ofte trykket opp under dekselet under dashboardet på førersiden. Over pedalene og sikringsboksen kan du si.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå trenger jeg litt hjelp :P fant boksen, tok ut sikringen men alarmen fungerte fortsatt. Tok ut den smaleste av de 2 kablene, men akkuratt d samme.. Tok ut alle kabler, og bilen ville ikke starte. Så tenningen er vel koblet innom alarmen på ett vis. Hva skal man gjøre for å fjerne/"desarmere" alarmen? Hjelper det å ringe til defa med serienummeret?

Edit; har funnet ut at det mest sannsynlig er snakk om en spectra 3000, har lastet ned bruksanvisning, men der stod det bare at den kunne deaktiveres ved å ta hovedsikringen, noe som ikke var tilfelle hos meg..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.