#1 Skrevet Desember 28, 2010 Nå har jeg kommet til den fantastiske avgjørlsen å selge go bilen min, som egentlig sko bli med meg ned i grava eller i sandfella ihvertfall. 1987 Audi 90 2,3 10v 4dørs sedan. Bilen starter å går men eg kun grovmappet. Understell: Forstilling og stabstag lakkert rød blank. Alu foringer i subramma Nylon foringer i flyndrene Powerflex foringer eller rundt om. Bremser: orginalt Eksos: Magnaflow 2,1/4 effekt anlegg som er bygd for å gi effekt å ein rå lyd. 2 store lyddempere. Manifold (orginal, er vel eneste som er orginalt i motoren) Ekstra: Bredbåndslambda Inovative 1 (hiddenlogging) Megasquirt 2 hiddensprut Oljetrykks måler 12-230v omformer. Momo ratt med rattboss. 4punkts belte i førerstol 1 løs sportsstol medfølger Ny forsterket s2 clutch fra sachs Spec singelmasse svinghjul på 4,6 kg mot gamle 13kg Nytt uløserlager osv.. Felg: 8*17" Dezent cup med 225.45.17 nokian hakkapelita (bra dekk) 7*15" Speedline 195.55.15 Nankang piggfritt (gode dekk) 7*15" ukjent merke med 205.50.15 gateslicks som er slitt å vel så det. Karroseri: Litt rust rundtom... Rs2 fanger B3 sjermer på men har 2 nye b4 sjermer som er lakkert i rett farge. Heilrøde baklykter Hvite lykter å blinklys fremme B4 panser Motor: Blokk: 2,2 Blokk som er borret opp til 2614ccm med 2,5 Diesel veiv. Smidd stempler ARP bolter større oljepumpe Nye pakninger overalt. Alt overhalt eller nytt. Topp: Toppen flower 255,4 hk med Spjeldhus å rett kam. ITB (inviduelle spjeldhus) Veloxmotor cnc lagd innsug Perfekt portet innsugsporter til spjeldhus. mm.... Ta kontakt for mer informasjon. All motor arbeid er utført av Veloxmotor. Motor å bil har kostet meg forferdelig mye penger å nå har samboeren sett seg lei for å si det mildt. Har kostet meg grovt 140 - 150.000 kr med bil å all deler å jobb. Håper å få igjen 80.000,- kr Er umulig å sette en pris på en slik bil, men går du med planer om det samme som jeg har gjort kan det koste deg bare halvparten å kjøpe denne bilen... Bilen skal vær inn til eu kontroll januar 2011 og skiltene er levert inn idag 27/12-10. Så det som må til for å få skilt igjen nå er å eu godkjenne bilen, betale årsavgift for 2011 og kjøpe nye skilt. (de gamle skiltene var så stygge at det er greit å få nye skilter på) Kontakt meg på pm eller helst tel 99155939 Gunnar Mikal pettersen Litt bilder: understell etter lakk: Bilen: Motor: Motor står somsagt i bilen å bilen er kjørbar. Eneste jeg tror må fikses til eu kontroll: Bremser bak må myknes opp litt de ble byttet ifjord å er kjørt knapt 5000km Bytte frembremser Bytte håndbrekkvaiere Pusse litt rust rundt om, er ikke noen farlig rust som har lagd hål, men greit at det ser litt ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 16, 2011 Bump.... her er det motor å understell som koster penger.. bilen følger egentlig bare med.. kan vurdere noe avslag på pris vis noen er spesielt intreserte..=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 8, 2012 Nypris 55.000 dette er egentlig bare prisen jeg bet for 5spjeld og 1 innsug..... Selges snarest ... Bilen har stått 1 år å Står ikke skilt på den, avskiltet des 2010 sko vært på eu januar 2011. Selges slik den står ferdig. Må kun mappes vaskes å fikse litt rust rundt om... I teorien er det motor så selges, bilen medfølger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 8, 2012 Toppen flower 255,4 hk med Spjeldhus å rett kam. Hvordan har du komt fram til dette tallet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 10, 2012 tror du får legge ved lydklipp jeg vil tippe at det ganske rå lyd i denne når spjelda åpner for fullt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 10, 2012 Der har du hvertfall en snutt av bilen, mener det skal ligge en liten kjøresnutt ute på tuben også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...