Audi 90 2,3 10v (2,6) Med ITB, datasprut ....

Anbefalte innlegg

Nå har jeg kommet til den fantastiske avgjørlsen å selge go bilen min, som egentlig sko bli med meg ned i grava eller i sandfella ihvertfall.

 

1987 Audi 90 2,3 10v 4dørs sedan.

 

Bilen starter å går men eg kun grovmappet.

 

Understell:

Forstilling og stabstag lakkert rød blank.

Alu foringer i subramma

Nylon foringer i flyndrene

Powerflex foringer eller rundt om.

 

Bremser:

orginalt

 

Eksos:

Magnaflow 2,1/4 effekt anlegg som er bygd for å gi effekt å ein rå lyd. 2 store lyddempere.

Manifold (orginal, er vel eneste som er orginalt i motoren)

 

Ekstra:

Bredbåndslambda Inovative 1 (hiddenlogging)

Megasquirt 2 hiddensprut

Oljetrykks måler

12-230v omformer.

Momo ratt med rattboss.

4punkts belte i førerstol

1 løs sportsstol medfølger

Ny forsterket s2 clutch fra sachs

Spec singelmasse svinghjul på 4,6 kg mot gamle 13kg

Nytt uløserlager osv..

 

 

Felg:

8*17" Dezent cup med 225.45.17 nokian hakkapelita (bra dekk)

7*15" Speedline 195.55.15 Nankang piggfritt (gode dekk)

7*15" ukjent merke med 205.50.15 gateslicks som er slitt å vel så det.

 

Karroseri:

Litt rust rundtom...

Rs2 fanger

B3 sjermer på men har 2 nye b4 sjermer som er lakkert i rett farge.

Heilrøde baklykter

Hvite lykter å blinklys fremme

B4 panser

 

Motor:

Blokk:

2,2 Blokk som er borret opp til 2614ccm med 2,5 Diesel veiv.

Smidd stempler

ARP bolter

større oljepumpe

Nye pakninger overalt.

Alt overhalt eller nytt.

 

Topp:

Toppen flower 255,4 hk med Spjeldhus å rett kam.

ITB (inviduelle spjeldhus)

Veloxmotor cnc lagd innsug

Perfekt portet innsugsporter til spjeldhus.

 

mm.... Ta kontakt for mer informasjon.

 

All motor arbeid er utført av Veloxmotor.

 

Motor å bil har kostet meg forferdelig mye penger å nå har samboeren sett seg lei for å si det mildt.

Har kostet meg grovt 140 - 150.000 kr med bil å all deler å jobb.

 

Håper å få igjen 80.000,- kr

Er umulig å sette en pris på en slik bil, men går du med planer om det samme som jeg har gjort kan det koste deg bare halvparten å kjøpe denne bilen...

 

Bilen skal vær inn til eu kontroll januar 2011 og skiltene er levert inn idag 27/12-10.

Så det som må til for å få skilt igjen nå er å eu godkjenne bilen, betale årsavgift for 2011 og kjøpe nye skilt. (de gamle skiltene var så stygge at det er greit å få nye skilter på)

 

Kontakt meg på pm eller helst tel 99155939

Gunnar Mikal pettersen

 

Litt bilder:

understell etter lakk:

DSC_1423.jpg

 

Bilen:

audi902610vITB.jpg

audi901-1.jpg

DSC_0843-1.jpg

DSC_0845-1.jpg

 

Motor:

audi902610v2.jpg

Audi902610v.jpg

DSC_0136-1.jpg

dscf0038-2.jpg

DSC_0120-1.jpg

 

Motor står somsagt i bilen å bilen er kjørbar.

Eneste jeg tror må fikses til eu kontroll:

Bremser bak må myknes opp litt de ble byttet ifjord å er kjørt knapt 5000km

Bytte frembremser

Bytte håndbrekkvaiere

Pusse litt rust rundt om, er ikke noen farlig rust som har lagd hål, men greit at det ser litt ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bump.... her er det motor å understell som koster penger.. bilen følger egentlig bare med.. kan vurdere noe avslag på pris vis noen er spesielt intreserte..=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nypris 55.000 dette er egentlig bare prisen jeg bet for 5spjeld og 1 innsug..... Selges snarest ... Bilen har stått 1 år å Står ikke skilt på den, avskiltet des 2010 sko vært på eu januar 2011. Selges slik den står ferdig. Må kun mappes vaskes å fikse litt rust rundt om... I teorien er det motor så selges, bilen medfølger

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Toppen flower 255,4 hk med Spjeldhus å rett kam.

 

Hvordan har du komt fram til dette tallet? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror du får legge ved lydklipp jeg :P

vil tippe at det ganske rå lyd i denne når spjelda åpner for fullt ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der har du hvertfall en snutt av bilen, mener det skal ligge en liten kjøresnutt ute på tuben også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.