#1 Skrevet Desember 28, 2010 (endret) For ett par dager siden så sluttet blinklysene å virke. Nødblinken virker heller ikke. Har byttet blinklysrelee som sitter bak speedometeret uten hell. Har sjekket at sikringene er hele. Ville tro at nødblinken skulle fungere selv om hendelen kanskje hadde tatt kvelden. Noen som har tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 28, 2010 Jeg vil si det er hendelen som har tatt kvelden og at det er derfor det ikke fungerer lengre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 28, 2010 Så du mener at hvis hendelen tar kvelden så slutter nødblinken å fungere også? Trodde det var en egen krets til nødblinken slik at den skulle fungere uansett... Jeg har ikke peiling så er defor jeg spør... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 28, 2010 Jeg kan ta feil, men jeg føler meg sikker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 29, 2010 Er det noen som kan bekrefte/avkrefte at nødblink har en egen kurs/relee? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 30, 2010 Hadde tull med blinklysa på min A6 jeg hadde. Bytta nødblinkbrytern og da var alt iorden.. Byttet også relè'et også, men uten hell. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 30, 2011 Nå har jeg byttet hendelene rundt rattstammen, rele bak speedometer, nødblinkbryter 2 ganger men fortsatt virker ikke nødblinken. Blinklysene virker dog, så det var nok sammenheng med hendelene. Ingen som vet om det er eget rele til nødblink? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 30, 2011 Notat til meg selv.... Sjekk sikringer før jeg begynner å demontere hele bilen på leit etter ting som ikke finnes....: dum : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...