#1 Skrevet Desember 28, 2010 Hei! Noen som vet hvordan man får "blåst opp" bilde/sprenskisse av deler i ETKA. Får til å zome, men skulle gjerne ha fått skissen på full-skjerm. Litt grønn på dette:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 28, 2010 Lurer jeg også på Har leitet etter større bilde, men har blitt nødt til å forholde meg til zoom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 28, 2010 Se her ja. Det er fler av oss:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 28, 2010 Oppe i høyre hjørne på sprenskisse er det en pil .klikk på denne. eller bare sette markøren i kanten på sprenskisse og dra ut . Veldig enkelt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 28, 2010 høyreklikke og trykke på zoom? funker her edit. glem det. leste litt fort du fikk til og zoome 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 28, 2010 Hmm. Fungerte ikke på min. Prøvde å sette markør i høyre hjørne og dra. Dette er versjon 7.0. oppdatering 597. For gammel versjon?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 28, 2010 sikkert for gammal, har versjon 7.0 selv. funker ikke her. dog oppdattering 805. men samma greia 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 28, 2010 Jeg har 7,2 724. Regner med at dere venstre klikker når dere skal dra ut bilde. Har dere pilen oppe i vensre hjørne på sprenskisse ,eller er ikke den på ver 7,0? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 28, 2010 Nei. Har ingen pil der:-( Vel vel. Får fortsette å zome. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 28, 2010 trykk F2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 29, 2010 trykk F2 F2 er det samme som "høyreklikk -> Zoom" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...